صفحه اصلی / سرخط خبرها / لزوم انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه
لزوم انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه

استاندار گیلان عنوان کرد

لزوم انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه

استاندار گیلان، رصد و پایش مستمر مرزها و انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه را امری مهم خواند و افزود: در اماکن سرپوشیده و اجتماعات نیز باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند بود.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم ۹ دی، گفت: اطمینان دارم در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی نیز شاهد حضور مردم بصیر و انقلابی استان هستیم.

وی با اشاره به تشییع پیکر هشت شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) بر لزوم هم افزایی دستگاه‌های متولی برای اجرای هرچه بهتر مراسم تاکید و اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم، اسطوره دینداری و ولایتمداری هستند که رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری نیز بر لزوم بزرگداشت آنان تاکید داشته و دارند.

عباسی، به گسترش سویه امیکرون در برخی کشورها اشاره و اضافه کرد: لازمست با آگاهی بخشی به جامعه و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، از ابتلا و گسترش آن جلوگیری به عمل آید.

استاندار گیلان تاکید کرد: باید بر ارائه پوشش بیمه درمان تکمیلی در بیمارستان‌ها نظارت کافی صورت گیرد تا هزینه های گزاف بر بیماران تحمیل نشود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان، رصد و پایش مستمر مرزها و انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه را امری مهم خواند و افزود: در اماکن سرپوشیده و اجتماعات نیز باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند بود.

وی همچنین واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس همچون دیگر رانندگان شبکه حمل و نقلی را یک الزام دانست و گفت: لازم است در این خصوص اطلاع رسانی کافی صورت گیرد.

عباسی، با بیان اینکه هیچگونه کمبود و گرانی اقلام دارویی در استان وجود ندارد، بر لزوم فعالیت مستمر تیم های نظارتی و برخورد با متخلفان تاکید کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.