صفحه اصلی / استان ها / لرستان / بانوان در سنگر اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند

مدیرعامل جامعه خیرین کارآفرینی بانوان:

بانوان در سنگر اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند

مدیرعامل جامعه خیرین کارآفرینی بانوان گفت: بانوان در سنگر اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز ـ منطقه لرستان، شهدخت پورابراهیم در مراسم نکوداشت دکتر حسین کردی چهره ماندگار مدیریت و کارآفرینی سال ۹۶ ایران، اظهار کرد: در کشور ۷۰۰۰ زن شهیده داریم که جامعه زنان باید این الگوها را بشناسند.

وی خاطرنشان کرد: زنان در دوران دفاع مقدس فداکاری و ایثار فراوانی کردند و با همتی که داشتند بار زندگی را به دوش کشیدند تا همسرانشان در جبهه شرکت کنند.

مدیرعامل جامعه خیرین کارآفرینی بانوان تصریح کرد: امروز بانوان در سنگر اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند همانند دوران دفاع مقدس که اگر اعلام میشد رزمندگان به لباس و موادغذایی احتیاج دارند سریع آنها را آماده می‌کردند.

پورابراهیم اضافه کرد: معتقد هستیم مسئولیت اول بانوان ارتقاء خودشان است و یک زن فعال باید در همه جوانب فعال باشد.

وی با اشاره به چهره ماندگار مدیریت و کارآفرینی، بیان کرد: انتخاب حسین کردی به عنوان چهره ماندگار باعث افتخار ایران و جامعه خیرین است.

حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد نیز در این مراسم گفت: ایران اسلامی برای همیشه جوان نخواهد ماند و اگر امروز نتوانیم از ظرفیت و پتانسیل جوان استفاده کنیم فردا فرصت برای جبران نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: جوانان ایران زمین بهترینها هستند و باید بیشترین سرمایهگذاری در این خصوص انجام پذیرد. امروز بزرگترین سرمایه ایران همین جوانان هستند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: باید از نیروی جوان در مسیر نیل به اهداف نظام استفاده کرد و مسئولین باید ظرفیت عظیم جوانان امروز را باور داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.