صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / تغییر جهان ظلم به جهان عدل وظیفه منتظر واقعی است
تغییر جهان ظلم به جهان عدل وظیفه منتظر واقعی است

امام جمعه بیرجند:

تغییر جهان ظلم به جهان عدل وظیفه منتظر واقعی است

امام جمعه بیرجند گفت: انتظار به معنی انجام وظیفه نسبت به تغییر جهان ظلم به جهان عدل است.

امام جمعه بیرجند

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی  امروز (۶ ارد یبهشت ماه) در خطبه های نمازجمعه بیرجند اظهارکرد: انتظار به معنی قانع نبودن به وضع موجود و انجام وظیفه نسبت به تغییر جهان ظلم به جهان عدل است و همه در این زمینه وظیفه دارند. 
وی افزود: کسانی که تا پای جان در برپایی عدالت ایستادگی کرده و شهید شدند به طور قطع در آزمایشات مختلف زندگی برنده هستند.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: ایثارگران برندگان این میدان‌اند و از سلطه انگلیس و آمریکا و صهیونیست ها توانستند جامعه را آزاد کنند و تا اینجا پیش آمدند که اختیار ما در جامعه به دست خودمان بیفتد و این کار شد.
عبادی ادامه داد: امروز دیگر انگلیس و آمریکا برای کشور ما تعیین تکلیف نمی‌کنند و ملت ایران خودش سرنوشت خود را تعیین می‌کند.

وی عنوان کرد: امروز قتل و غارت و مکر و حیله و جنگ توسط ستمگران صورت می‌گیرد که برای یک انسان قانع کننده نیست و لذا برای تغییر وضع انسانها خود باید قیام کنند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: ما مدعی مکتب اهل بیت (ع) هستیم و باید بدانیم چه عملیات، جهاد و کوششی برای تحقق آرمان‌های اسلام و اجرای عدالت انجام داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نباید خود را سرگرم برخی بحث های قشری کنیم گفت: ما مدعی مکتب اهل بیت (ع) هستیم که بعثت ۱۲۴ هزار پیغمبر در آن خلاصه می‌شود.

وی تصریح کرد: مذهب تشیع دارای ۲ بال سبز و سرخ است که بال سرخ به معنای شهادت ‌طلبی و تفکر حسینی (ع) در مقابل ظلم و بال سبز به معنای انتظار مهدی موعود (عج) است.

عبادی بال سرخ را روح دین دانست و گفت: ظلم‌پذیری در دین اسلام وجود ندارد و ائمه اطهار (ع) به ظهور امام زمان و برپایی عدالت در سراسر جهان وعده داده‌اند.

وی بیان کرد: نباید تحت تأثیر سلطه ظلم و ستم قرار گرفت و پیروزی نهایی از آن تفکر شیعه و جبهه حق است. 
امام جمعه بیرجند یادآور شد: وجود ائمه اطهار (ع) از ناحیه خداوند برای رسیدن انسان به سیر الهی است.

وی با بیان اینکه در دین ظلم پذیری نداریم و باید جامعه تغییر کند، گفت: با توجه به پشتوانه‌ای که خداوند و وعده‌های پیشوایان دینی دادند آنکه در آخرالزمان بر دنیا حاکم خواهد شد و هیچ وقت تحت تاثیر جو سلطه ستم قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.