صفحه اصلی / استان ها / لرستان / احداث مجتمع گردشگری دهکده سبز در خرم‌آباد

احداث مجتمع گردشگری دهکده سبز در خرم‌آباد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان بر ضرورت احداث تقاطع هم‌سطح در جاده خرم‌آباد- کوهدشت تاکید کرد.

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، گودرز امیری در جلسه‌ای که در مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد تشکیل شد با بیان اینکه مجوز احداث مجتمع گردشگری دهکده سبز تا هفته آینده توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان صادر خواهد شد، گفت: در راستای زیباسازی، فضای سبز حریم جاده ورودی مجتمع گردشگری مسیر جاده خرم‌آباد- خوزستان با نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایجاد می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح توسط مجتمع کشت و صنعت اجرا و نگهداری شده اما حق مالکیتی برای آن ایجاد نمی‌کند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با توجه به حجم بالای ترافیک و خطر ساز بودن مسیر جاده خرم‌آباد- کوهدشت بر ضرورت احداث تقاطع غیر هم‌سطح برای راه دسترسی به روستاهای اطراف، شرکت پتروشیمی، شهرک صنعتی شماره ۲ و کشت و صنعت تاکید کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تا هفته آینده در خصوص تامین اعتبار و ارائه طرح اجرایی آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

امیری با اشاره به آزادسازی مسیر و همچنین حریم جاده کشت و صنعت توسط اداره کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: عملیات احداث این طرح توسط شرکت کشت و صنعت انجام می‌شود، بر این اساس مشاور این طرح باید طرح خود را جهت بررسی تا هفته آینده ارائه دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.