صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / جزییات ضرب و شتم معلم توسط ولی دانش‌آموز در حمیدیه
جزییات ضرب و شتم معلم توسط ولی دانش‌آموز در حمیدیه

جزییات ضرب و شتم معلم توسط ولی دانش‌آموز در حمیدیه

مدیر روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان درباره درگیری ولی دانش‌آموز و معلم در حمیدیه٬ گفت: شکواییه‌ای در این خصوص تنظیم و به دادستانی ارائه و یکی از همراهان ضارب نیز دستگیر شده است.

ضرب و شتم معلم

‌بابک نوری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا‌، اظهار کرد: روز چهارشنبه گذشته در روستای دهکده شهرستان حمیدیه یکی از دانش‌آموزان با تاخیر به مدرسه می‌رسد و معلم، دانش‌آموز را برای بررسی علت تاخیر به دفتر مدرسه هدایت می‌کند که در پی تماس دانش‌آموز با خانواده خود، پدر او همراه چند نفر از بستگان به مدرسه می‌آیند و بدون هماهنگی با مسوولان مدرسه، به کلاس هجوم برده و معلم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

وی افزود: اورژانس در محل حضور پیدا می‌کند و معلم را مداوا می‌کند. سپس توسط همکاران ما در اداره آموزش و پرورش، شکواییه‌ای تنظیم و به دادستانی ارائه شد. تا شب گذشته (پنجشنبه) ضارب همچنان متواری بوده اما یکی از همراهان او دستگیر شده است.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر تنبیه بدنی دانش‌آموز به دلیل تاخیر حضور در کلاس٬ گفت: هیچ‌گونه درگیری فیزیکی بین معلم و دانش آموز رخ نداده است. دانش‌آموز ممکن است بر اساس موقعیت کلاس و مسائلی که پیش می‌آید شیطنت‌هایی داشته باشد اما هرگونه زد و خورد فیزیکی بین معلم و دانش‌آموز را تکذیب می‌کنم.

نوری‌زاده تصریح کرد: معاون حقوقی وزارت از طرف وزیر مسئول پی‌گیری این مسأله شده است. با دستور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، آموزش و پرورش هزینه‌های درمانی معلم را تقبل می‌کند. البته هزینه‌های درمانی در برابر هزینه‌های عاطفی و وجه روانی آن قابل قیاس نیست. وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان به طور جدی پیگیر این مسأله هستند تا هرطور شده از وقوع مجدد چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: این اتفاق در منطقه‌ای رخ داده است که همیشه معلم از ارج، قرب و منزلت بالایی نزد مردم منطقه برخوردار بوده است و برای خود ما نیز جای تعجب و سوال دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.