صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / هفتاد هزار نفر از خانواده های زندانیان تحت پوشش سازمان زندان ها قرار دارند

اصغر جهانگیر:

هفتاد هزار نفر از خانواده های زندانیان تحت پوشش سازمان زندان ها قرار دارند

رییس سازمان زندان ها خطاب به خانواده های زندانیان گفت: شما امانت های نظام در مجموعه ما محسوب می شوید و ما موظفیم که شما را مانند فرزندانمان حمایت و کمک کنیم.

اصغر جهانگیر

به گزارش کسب و کار نیوز اصغر جهانگیر  طی سخنانی در مراسم تقدیر از دانش اموران و دانشجویان کوشا خانواده مددجویان اظهار کرد:  یکی از وطایف سازمان زندان ها کمک به خانواده زندانی است البته با کمبود امکاناتی که داشتیم نتوانستیم تمامی خانواده‌ها را مورد حمایت قرار دهیم و امروز هفتاد هزار نفر از این  خانواده‌ها را تحت پوشش قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم همه خانواده‌ها را کمک و حمایت کنیم.

وی افزود:  یک نیاز بشر ، نیازهای فطری است که خواست انسان است و سیری ناپذیر است و انسان هیچ وقت به آن احساس بی‌نیازی نمی کند و آن نیاز به عدالت و عشق و خلاقیت و دانایی و قدرت است که سیری ناپذیر است. ما هرچقدر دانایی داشته باشیم دوست داریم بیشتر بدانیم.

وی افزود: راز بی قراری انسان چیست؟ عدالت مطلق خداست و خلاقیت و دانایی مطلق خداست. ما چون خدا را نمیشناسیم لذا بی قراریم . ثروت نیاز فطری مانیست ما نیاز فطری مان خداست. پیام مشترک پیامبران این است که حواس ما محدود است و دوم اینکه زندگی ادامه دارد. پیامبران امدند تا بگویند هر عملی که انجام میدهیم، یک پاسخی دارد. لذا ما در معرض امتحانات الهی هستیم لذا باید تلاش کنیم و ببینیم چه اتفاقی در خانه هایمان افتاده که منجر به گرفتاری مان شده است.

رییس سازمان زندان ها افزود: ما در مقابل امتحانات می توانیم وسیله های ترقی را بپیماییم و شما خانواده های زندانیان ، امانت های نظام در مجموعه ما محسوب می شوید و ما موظفیم که شما را مانند فرزندانمان حمایت و کمک کنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.