صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / تامین آب بلندمدت کرمانشاهیان لنگ ۲۰۰ میلیارد تومان است
تامین آب بلندمدت کرمانشاهیان لنگ ۲۰۰ میلیارد تومان است

معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه:

تامین آب بلندمدت کرمانشاهیان لنگ ۲۰۰ میلیارد تومان است

معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با ابراز نارضایتی از روند تخصیص اعتبارات پروژه تامین درازمدت آب شرب شهر کرمانشاه، گفت: تنها راه اندازی تصفیه خانه پروژه نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است.

رودخانه

 به گزارش کسب و کار نیوز، محسن کیوانیان در حاشیه بازدید وزیر نیرو از تصفیه خانه کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ۳۶ درصدی طرح تامین آب درازمدت شهر کرمانشاه، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات، پروژه روند کندی داشته و در مجموع(خط انتقال، تصفیه خانه و شبکه توزیع) ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این پروژه با نرخ امروز برای تکمیل نیازمند ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار است.

 کیوانیان تصریح کرد: تنها برای تکمیل تصفیه خانه کرمانشاه ۵۰ میلیارد تومان نیاز است که با تامین این ۵۰ میلیارد تومان تصفیه خانه کرمانشاه امسال به بهره برداری می‌رسد. با بهره برداری از این پروژه شهر کرمانشاه تا سال ۱۴۱۵ مشکلی در بحث تامین آب نخواهد داشت.

وی اعتبار مصوب امسال پروژه را ۲۷٫۷ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این در حالیست که ابلاغ صورت گرفته ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

کیوانیان با ابراز نارضایتی از روند تامین اعتبارات پروژه گفت: با این روند طرح تامین بلندمدت آب شرب شهر کرمانشاه تا ۱۰ سال دیگر به بهره برداری نمی رسد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.