صفحه اصلی / استان ها / قزوین / برای توسعه کشور راهی جز حمایت از سرمایه‌گذاران نیست
برای توسعه کشور راهی جز حمایت از سرمایه‌گذاران نیست

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

برای توسعه کشور راهی جز حمایت از سرمایه‌گذاران نیست

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: راهی جز حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای توسعه کشور به ویژه در بخش کشاورزی نداریم لذا این موضوع باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

سرمایه گذاری

به گزارش کسب و کار نیوز، جلسه ستاد اجرایی محصولات گلخانه‌ای استان در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد. 

منوچهر حبیبی در این نشست بیان کرد: امروز بازار رقابت در استان‌های مختلف برای به دست آوردن بازار اقتصادی داغ است لذا بهره بردن از تجربیات استان‌های موفق و به کار بردن آن با توجه به ظرفیت و موقعیت استان می‌تواند به توسعه بخش کشاورزی در استان کمک بسزایی کند. 

معاون اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران در استان گفت: ما راهی جز حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای توسعه کشور به ویژه در بخش کشاورزی نداریم لذا این موضوع باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد. 

این مسئول یادآور شد: از آنجا که یکی از مهم‌ترین مباحث در کشاورزی موضوع کمبود آب است ما باید به دنبال راه‌های استفاده بهینه از آن باشیم که بی‌شک ایجاد و راه‌اندازی گلخانه‌ها از جمله این راهکارها خواهد بود.

حبیبی با بیان اینکه امروز گرفتن مجوزها و استعلامات مورد نیاز برای هر بخشی به ویژه ایجاد گلخانه‌ها و رفت‌وآمد در ادارات مختلف موجب خسته شدن افراد و کاهش انگیزه در آن‌ها می‌شود به‌گونه‌ای که بسیاری از مسیر انتخاب شده خود منصرف می‌شوند، عنوان کرد: مدیران باید برای حمایت جدی از سرمایه‌گذاران آستین همت را بالا زده و موانع را از مسیر آن‌ها بردارند.

وی با بیان اینکه موضوع ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای در قزوین از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن این موضوع در اولویت مسئولان استانی بی‌شک در طول سال جاری جدیت و پیگیری در این خصوص افزایش خواهد یافت تا در نهایت شاهد توسعه این مجتمع‌ها در استان باشیم. 

حبیبی افزود: اگر خواهان رونق‌بخش کشاورزی در استان هستیم راهی جز بها دادن و افزایش گلخانه‌های استان و حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش نداریم. 

این مسئول تصریح کرد: برای هر شهرستان بنا به ظرفیت خود سهم مشخصی از ایجاد گلخانه معین شده که فرمانداران مأموریت پیگیری از آن را بر عهده دارند و به زودی ابلاغ این مصوبه نیز از سوی استاندار به آن‌ها انجام خواهد شد.  

معاون اقتصادی استانداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: با همدلی و اعتقاد به این موضوع می‌توان با تلاش و جدیت در سطح استان موضوع گلخانه‌ها را بالاتر از سطح توقع تعیین شده شاهد بود. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.