چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / لرستان / حادثه طبس معجزه‎ای برای اثبات حقانیت ایران و قدرت پوشالی آمریکا بود
حادثه طبس معجزه‎ای برای اثبات حقانیت ایران و قدرت پوشالی آمریکا بود

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حادثه طبس معجزه‎ای برای اثبات حقانیت ایران و قدرت پوشالی آمریکا بود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حادثه طبس معجزه‎ای برای اثبات حقانیت ایران و قدرت پوشالی آمریکا بود.

امام جمعه خرم‌آباد

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‎الله سید احمد میرعمادی در خطبه‎های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم‎آباد با بیان این‌که تقوا کلید صلاح و پاکی است، اظهار کرد: امام علی(ع) می فرماید: “تقوا موجب پاکی و درستی انسان، ذخیره و اندوخته‎ای برای انسان در روز قیامت و وسیله رهایی از هر نوع هلاکت و نابودی است”.

وی با اشاره به حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود: امام حسین(ع) با جان نثاری، ایثار و گذشت در راه دین و ارزش‎های الهی الگویی برای تمام مجاهدان، رزمندگان و آزادگان جهان است. روز پاسدار، روز بزرگداشت رشادت کسانی است که با اسوه قرار دادن امام حسین(ع) در راه ارزش‎های متعالی اسلام ایستادگی کردند.

میرعمادی اضافه کرد: سپاه در عرصه سازندگی، پیشرفت و آبادانی بزرگترین پروژه‎های کشور را به نحو احسن به اتمام رسانده و امروز با طرح‎های محرومیت‎زدایی در کنار مردم است. نقش سپاه در مهار فتنه‎ها، آشوب‎ها، اغتششات داخلی و خارجی بر کسی پوشیده نیست.

خطیب جمعه خرم‎آباد با تاکید بر این‌که حضور سپاه توانست فتنه داعش را جمع کند، گفت: استکبار به خوبی می‎داند که سپاه توانسته طومار داعش و تروریست‎ها را برای همیشه در هم بپیچد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اشاره کرد و یادآور شد: مهم‎ترین ویژگی حضرت ابوالفضل(ع) ولایتمداری، بصیرت، شهامت و شجاعت است و جانبازان ما به حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند و از زندگی ایشان درس گرفتند.

میرعمادی هم‌چنین به سالروز ولادت امام سجاد(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) پیام‎آور قیام عاشورا، سید عابدان و زینت عبادت گران است؛ باید از ایشان درس پیام رسانی انقلاب بگیریم.

خطیب جمعه خرم‎آباد با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس تصریح کرد: حادثه شکست مفتضحانه آمریکا معجزه الهی بوده است؛ باید آن را بزرگ بشماریم.

میرعمادی با بیان این‌که  آمریکایی‎ها اعتراف می‎کنند هیچ شکستی مانند شکست طبس نداشته‎اند، تصریح کرد: حادثه طبس معجزه‎ای برای حقانیت ایران و اثبات قدرت پوشالی آمریکا بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.