صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / طرح جلوگیری از اضطراب در مهد کودک‌های خراسان‌ جنوبی اجرا می‌شود

مدیرکل بهزیستی خراسان‌ جنوبی:

طرح جلوگیری از اضطراب در مهد کودک‌های خراسان‌ جنوبی اجرا می‌شود

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: طرح جلوگیری از اضطراب در مهدکودک‌ها در سال جاری در استان اجرا می‌شود .

مهدکودک

به گزارش کسب و کار، علی عرب نژاد، شب گذشته(۲۹ فروردین)، در مراسم گردهمایی مسئولان استانی و کشوری به مناسبت هفته گرامیداشت و آگاه‌سازی اتیسم، اظهار کرد: وجود معلولیت‌ها در فرزندان یکی از علت‌های ازدواج  دیر هنگام است.

وی افزود: در این خصوص راهبرد خدماتی اداره کل بهزیستی تغییر در نگرش اساسی در برنامه ششم دولت است که نقش خدمت رسانی به چرخه های حمایتی گرفتار را در برنامه دارند . 

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انتظار جامعه ما از اداره بهزیستی حمایت از خانواده‌های معلول و اتیسم است، تصریح کرد: نخستین رویکرد جدید سال جاری در اداره‌کل بهزیستی خراسان‌جنوبی، پیشگیری از شیوع و کاهش معلولیت‌ها، دادن مشاوره ژنتیکی و غربالگری است.

عرب نژاد ادامه داد: راه اندازی مؤسسات مؤثر مانند موسسه اتیسم خاوران در مرکز خراسان‌جنوبی امید به کمک خیرین دارد تا با نگاه خیر خواهانه موسسین در راستای رفع مشکلات کودکان اوتیسم گام بهتری  بردارند . 

وی راهبرد دیگر سازمان بهزیستی را توانمندسازی خانواده‌های کودکان معلول و اتیسم بیان کرد و یادآور شد: اگر خانواده‌های معلول حمایت و فرزندان آنان درمان شوند بحث مسکن و اشتغال این خانواده ها رفع خواهد شد . 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.