صفحه اصلی / استان ها / لرستان / رشد واقعی اقامت گردشگران در لرستان چقدر بود؟
رشد واقعی اقامت گردشگران در لرستان چقدر بود؟

رشد واقعی اقامت گردشگران در لرستان چقدر بود؟

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان مدعی شد به خاطر آمارهای گذشته رشد صددرصدی گردشگران به استان 36 درصد اعلام شده‎ است.

لرستان

به گزارش کسب و کار، سید امین قاسمی در جلسه کارگروه گردشگری استان اظهار کرد: امسال شاهد رشد چشمگیر مسافران نوروزی در استان بودیم که نزدیک به صددرصد افزایش یافته بودند اما به خاطر مشکل پایه‎ای آمار گذشته، براساس آن‌ها رشد ۳۶ درصدی را داشتیم.

وی اضافه کرد: این مهم به خاطر اقدامات خوب کیفی و گسترده‎ای بود که انجام شد و از سال‎های گذشته برتر و متفاوت بود.

قاسمی از تشکیل ۳۵ جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در استان خبر داد و گفت: امسال از ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۷ فروردین جاری ۷۱۴ هزار و ۹۷۸ نفر شب در مراکز اقامتی استان اسکان داده شده‎اند که این آمار نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: بیش از سه میلیون و ۷۹۲ هزار نفر از جاذبه‎های تاریخی و طبیعی استان بازدید کرده‎اند که رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه قلعه فلک‎الافلاک بیشترین آمار بازدیدکننده را در بین جاذبه‎های تاریخی و طبیعی استان به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته ۱۲۴ هزار و ۴۵۰ نفر از این بنای تاریخی ارزشمند بازدید کرد که این آمار امسال با افزایش بیش از ۴۶ درصد به ۱۸۱ هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.