صفحه اصلی / استان ها / قزوین / سومین آمار نامه شهرداری قزوین منتشر شد

سومین آمار نامه شهرداری قزوین منتشر شد

حسنعلی اصغری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین گفت: سومین آمار‌نامه شهرداری قزوین با عنوان”آمار‌نامه سال ۱۳۹۵” در ۲ نسخه چاپی و الکترونیکی منتشر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، اصغری افزود: این معاونت در راستای انجام رسالت خویش در زمینه اطلاع‌رسانی خدمات شهرداری قزوین به شهروندان در سومین سال متوالی نسبت به تهیه، تدوین و تحلیل اطلاعات آماری و درنهایت انتشار آمارنامه سال ۱۳۹۵ اقدام کرد.
اصغری افزود: انتشار این آمارنامه در قالب یک بانک‌اطلاعاتی حاوی اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف زیرمجموعه شهرداری قزوین است، که علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه با هدف ارائه اطلاعات لازم به ذینفعان، در شناخت دقیق از وضع موجود و در نهایت تدوین برنامه‌ها و نقشه‌راه پیش‌روی دستگاه‌ها مؤثر واقع خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین با اعلام انتشار سومین سال‌نامه آماری شهرداری قزوین تصریح‌کرد: این آمار‌نامه به همت گروه آمار و مهندسی اطلاعات این معاونت، شامل اطلاعات آماری سال ۱۳۹۵ همه بخش‌های تابعه شهرداری قزوین اعم از «معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌هاا، ادارات و مؤسسات» بوده که در ۱۱ فصل و ۲۵۴ صفحه به شمارگان ۱۵۰ جلد چاپ و توزیع شد.
اصغری خاطرنشان کرد: این آمارنامه در ۲ نسخه چاپی و الکترونیکی منتشر گردیده است که نسخه الکترونیکی آن در پرتال معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین به آدرس Pd.Qazvin.irقابل دریافت است.

 

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …