سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استقبال از زائران اربعین در موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام

استقبال از زائران اربعین در موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز دکتر محمد علی اکبری با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی و صلواتی شهدای هسته ای دانشگاه ایلام و معاونت فرهنگی وزارت علوم در مرز مهران برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی برپا شده است، اظهارداشت: این موکب در راستای اجرای مصوبات ستاد اربعین دانشگاهیان کشور، در پایانه مرزی مهران دایر گردیده است.
وی با اشاره به اینکه این موکب دانشجو محور است، افزود: در این موکب، علاوه بر دانشجویان از حضور اساتید و کارکنان بعنوان خادم اربعین استقبال می شود.
رئیس دانشگاه ایلام و رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان استان توزیع اقلام فرهنگی و راهنمایی زائران اربعین و برنامه های فرهنگی و نماز جماعت را از برنامه های این موکب در ایام اربعین عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در این موکب نذورات کارکنان، دانشجویان و اعضای هیأت علمی، بصورت مواد خوراکی در بین زائرین توزیع می شود.
محمد علی اکبری با اشاره به نقش استان ایلام در پذیرایی از  زائرین راهپیمایی اربعین، بیان داشت: برابر مصوبات ستاد اربعین دانشگاهیان استان، فعالیت های مشابهی برای دیگر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان برنامه ریزی شده  و جامعه دانشگاهی تا بازگشت کامل زائران فعال خواهد بود.

 

همچنین مطالعه کنید:

۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.