صفحه اصلی / حرکت در مسیر تعالی نیازمند دگردیسی است

حرکت در مسیر تعالی نیازمند دگردیسی است

 مهندس علیشاهی در این نشست ضمن خیرمقدم به ارزیابان، گفت: ارزیابان سفیران و پیک‌های ارزیابی هستند تا واقعیت‌ها را به سازمان نشان دهند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ وی افزود: ارزیابی مانند آیینه‌ای است که بر اثر نتایج آن، در سازمان حقیقت خود را ببینیم.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: با وجود تمام گرفتاری‌ها و محدودیت‌ها سعی کردیم حرکات پراکنده نداشته باشیم و در قالب مدل؛ فعالیت‌هایمان را سازماندهی کنیم. اینجانب به عنوان مدیر ارشد شخصا در مراحل حساس این فرآیند به ویژه در تهیه اسناد راهبردی بالادستی حضور پیدا کردم.
وی یادآور شد: فارغ از اینکه نتیجه ارزیابی چیست؟ می‌خواهیم به تفسیر درستی از سازمان برسیم و اولویت‌های خودمان را بر پایه آن تنظیم کنیم.
علیشاهی افزود: حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی فرصتی برای نگاه به سازمان از بیرون است؛ چراکه سایپایدک یک سازمان یاد گیرنده است. لذا باید در ارزیابی‌های متعددی که در طول سال انجام می‌شود ضمن انجام اقدامات مراقبتی، فرصت‌ها را دریابیم تا به تعالی سازمانی برسیم.
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: در ارزیابی‌ها، عملکرد سازمان به چالش کشیده می‌شود، به همین دلیل باید پس از پایان ارزیابی، بتوانیم تجربیات خوبی کسب کنیم تا در برنامه‌ریزی‌ها و تدوین شاخص‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
وی سایپایدک را یک سازمان پویا و رو به رشد توصیف کرد و گفت: این سازمان همواره نسبت به اخذ استانداردها همت گماشته است چراکه مجموعه کارکنان ما بر این باور هستند که باید در ارائه خدمات با کیفیت همواره در اولویت باشند.
علیشاهی در پایان با تبریک افزایش رتبه رضایتمندی مشتریان سایپا در ارزیابی  ISQI، این موفقیت را مرهون حمایت‌های مدیرعامل گروه سایپا، تلاش مدیران، کارکنان و همت شبکه خدمات پس از فروش دانست و گفت: دو عامل نیروی انسانی متخصص و شبکه توانمند، زمینه رشد و حرکت به سوی تعالی را فراهم می‌کند و سایپایدک با برخورداری از این دو عامل، موفق به افزایش رتبه رضایت مشتریان شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.