سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / البرز / افزایش تصادفات منجر به فوت در جاده‌های البرز
افزایش تصادفات منجر به فوت در جاده‌های البرز

افزایش تصادفات منجر به فوت در جاده‌های البرز

رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به روزهای پایانی تابستان و اوج سفرها، 85 تیم خودرویی و موتورسیکلت، جاده‌های پرترافیک استان را نظارت و رصد می‌کنند.

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ رضا گودرزی پنجشنبه ۱۵ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: به زودی برای تسهیل در امر خدمات‌دهی، سه دستگاه ناوگان موتوری به پلیس راه البرز افزوده می‌شود.

وی بیان کرد که یکی از مشکلات مسافران جاده کرج – چالوس نداشتن شناخت از موقعیت جاده است که در این زمینه باید اطلاع‌رسانی بیشتر انجام شود.

سرهنگ گودرزی گفت:  انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن یک خط از آزاد راه تهران – شمال باز شود در غیراین صورت ترافیک سنگین جاده کرج – چالوس مشکلات مضاعفی برای رانندگان به وجود می‌آورد.

وی گفت:  می‌توان یک خط جایگزین برای عبور خودروهایی اضطراری و افراد بومی به صورت پل هوایی ایجاد کرد تا برخی از مشکلات خدمات‌رسانی جاده کرج – چالوس مرتفع شود.

رئیس پلیس راه البرز در بخش دیگری ازسخنان خود به آمار پنج  ماه گذشته تصادفات در راه‌های استان البرز اشاره کرد و گفت: در این مدت تصادف منجر به فوت در البرز ۲۴ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ گودرزی گفت: بیشترین رقم کشته شدگان حوادث رانندگی در ماه‌های فروردین و اردیبهشت بوده که در ماه‌های بعد کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت نیز گواهینامه ۵۴ راننده به دلیل ۳۰ نمره منفی ضبط و به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت از ۱۰ هزار ۱۹۴ راننده سنجش الکل به عمل آمد که نتیجه ۸۳ نفر مثبت بود.

وی تاکید کرد: چنانچه رانندگان قصد سفر به استان‌های شمالی کشور از جاده کرج – چالوس را دارند در صورت ترافیک سنگین می‌توانند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان البرز اطلاع‌رسانی به موقع رسانه‌ها در خصوص وضعیت ترافیکی و جاده‌های استان البرز را از دیگر اقداماتی دانست که در کاهش تصادفات و آمار تلفات جاده‌ای تاثیر گذار بوده است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.