سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز به کار بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در تبریز
آغاز به کار بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در تبریز

آغاز به کار بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در تبریز

بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران با حضور شخصیت های علمی کشور در تبریز آغاز به کار کرد.

کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران

دبیر علمی این همایش در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این کنفرانس با هدف تبادل نظر بین متخصصین دانشگاهی و صنایع مختلف از امروز به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان آغاز شده و تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.

جابر جهان بین همچنین در خصوص نقش شیمی در کشور، اظهار کرد: شیمی علمی است که در جنبه‌های مختلف زندگی نوین وجود دارد و تمامی اصول بنیادی و نظری آن برپایه شیمی فیزیک است.

وی عنوان کرد: تمامی کشورهای توسعه یافته از لحاظ علم شیمی فیزیک جلو بوده و در سایر صنایع داروسازی و تولیدات علمی نیز حرفی برای گفتن دارند.

جهان‌بین با اشاره به فعالیت های چشمگیر  استان در صنایع داروسازی، گفت: اکنون فعالیت‌های ما به سمت مرتفع کردن مشکلات کشور و رفع نیازهای مردم سوق یافته است.

دبیر علمی کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در خصوص جایگاه آذربایجان شرقی در علم شیمی، گفت: خوشبختانه جزو سه استان برتر کشور هستیم؛ چرا که دانشگاه های استان در علم شیمی پیشتاز هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور دانشجویان نخبه زیادی وجود دارد که می توانند در صنعت و اقتصاد کشور نقش موثری داشته باشند؛ ولی هیچ گونه اقداماتی از سوی دولت برای بهره‌مندی از امکانات دانشجویان انجام نمی‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.