صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ارتباط تصویری روی ۲ اپراتور موبایل راه اندازی شد/ رایزنی برای فعال سازی روی گوشی ها
ارتباط تصویری روی ۲ اپراتور موبایل راه اندازی شد/ رایزنی برای فعال سازی روی گوشی ها

ارتباط تصویری روی ۲ اپراتور موبایل راه اندازی شد/ رایزنی برای فعال سازی روی گوشی ها

کسب و کار نیوز- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، عیسی زارع پور در خصوص آخرین جزئیات طرح امکان تماس تصویری روی اپراتورهای موبایل گفت: امکان ارتباط تصویری از طریق شبکه ارتباطی کشور به صورت آزمایشی در دو اپراتور تلفن همراه راه اندازی شده است اما برای اجرای این طرح باید قابلیتی در گوشی‌های موبایل هم فعال شود۔

وی افزود: در برخی از مدل‌های گوشی هنوز این قابلیت فعال نشده است بنابراین نمی‌توان ارتباط تصویری برقرار کرد۔

وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در خصوص فعال شدن این امکان در مدل‌های مختلف گوشی‌های همراه تصریح کرد: در حال حاضر از طریق وزارت صمت و وزارت امور خارجه رایزنی می‌کنیم که این قابلیت برای برخی برندها فعال شود تا کاربران ایرانی هم بتوانند از قابلیت تماس تصویری روی اپراتورهای موبایل استفاده کنند۔

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص زمان دقیق اجرایی شدن کامل این طرح و استفاده آن توسط کاربران موبایل افزود: چون حوزه واردات گوشی و تجهیزات الکترونیکی با وزارت صمت است باید منتظر نتیجه رایزنی‌های وزارت امور خارجه و وزارت صمت بود.

وی افزود: ما همچنان پیگیری می‌کنیم و امیدواریم که زوتر این مساله حل و انجام شود۔

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.