صفحه اصلی / اسلایدر / کارت سوخت در تمام جایگاه ها موجود است
کارت سوخت در تمام جایگاه ها موجود است

کارت سوخت در تمام جایگاه ها موجود است

کسب و کار نیوز- قلی زاده گفت: در صورتیکه فردی به سکویی مراجعه کردو کارت سوخت در آن سکو موجود نبود با شماره ۷۷۵۲۲۶۷۸تماس وراهنمایی بگیرند و ما مطلع شویم که کدام یک ازجایگاه‌های سوخت کارت سوخت ارائه نمیدهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، از روز گذشته تا کنون خبری مبنی بر عدم وجود کارت سوخت در برخی از جایگاه‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما در صورت بروز چنین مشکلی چه باید کرد؟ اسدالله قلی زاده رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت در این زمینه به مهر می‌گوید: از بابت اینکه فردی به جایگاه‌های سوخت مراجعه کند و متقاضی کارت آزاد در جایگاه سوخت باشد مشکلی وجود ندارد و در تمامی جایگاه‌های سوخت موجود است.

وی ادامه داد: برای مدیریت مصرف سوخت تصمیم بر تعدیل کارت در جایگاه‌های سوخت به صورت گام به گام شد و مردم از کارت‌های سوخت خود استفاده کنند و مدیریت مصرف در مناطق مورد توجه قرار گیرد و بنابر آن برای توزیع سوخت تصمیم گیری شود.

به گفته رئیس جایگاهداران سوخت هیچ جایگاهی بدون کارت سوخت وجود ندارد و تا کنون بر روی هر ناظری یک کارت سوخت وجود دارد و اپراتورها کارت سوخت دارند و متقاضیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: اطلاع رسانی‌هایی در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی صورت گرفته است و و فردی که کارت سوخت به همراه ندارد، کازت سوخت از طریق اپراتور در اختیار آن فرد قرار می‌دهد.

رئیس جایگاهداران سوخت اضافه کرد: در صورتی که فردی به سکویی مراجعه کرد و کارت سوخت در آن سکو موجود نبود با شماره تماس ۷۷۵۲۲۶۷۸ ارتباط داشته باشند و راهنمایی بگیرند و ما مطلع شویم که کدام یک از جایگاه‌های سوخت از ارائه کارت خود داری می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.