صفحه اصلی / اقتصادی / تولید و تجارت / هم‌افزایی توان سایپا و دانش‌بنیان‌ها در رویداد فناورانه خودروهای آینده
هم‌افزایی توان سایپا و دانش‌بنیان‌ها در رویداد فناورانه خودروهای آینده

هم‌افزایی توان سایپا و دانش‌بنیان‌ها در رویداد فناورانه خودروهای آینده

رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف استفاده از ظرفیت شرکت‌های توانمند و دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه در توسعه خودروهای آینده متناسب با سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رویداد فناورانه خودروهای آینده (٢) با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کرد؛ این رویداد دو روزه بوده (۲۵ و ۲۶ مهرماه سال جاری) که امروز با حضور معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و شرکت‌های دانش‌بنیان و مسئولان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

طی این مراسم چهار تفاهم‌نامه میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گروه‌های خودروسازی، مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و شرکت‌های دانش‌بنیان امضا شد.

گفتنی است در این رویداد، ۵٠ شرکت ، ٢٩ غرفه و ٢۵٠ شخص حقیقی و حقوقی حضور دارند و شرکت‌های دانش‌بنیان به ارائه نوآوری‌های خود خواهند پرداخت. البته از ظهر امروز (٢۵ مهرماه) تا پایان این رویداد (ساعت ١٧ سه‌شنبه ٢۶ مهرماه) پنل‌های تخصصی در این حوزه برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

سازمان امور مالیاتی: جلوی فعالیت‌های غیرمولد سفته بازی را می‌‌گیریم/کاهش فشار مالیاتی بر تولید

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.