صفحه اصلی / اقتصادی / تولید و تجارت / صاحبان صنایع و تولید کنندگان استان زنجان، جزو مودیان خوش حساب هستند
صاحبان صنایع و تولید کنندگان استان زنجان، جزو مودیان خوش حساب هستند

صاحبان صنایع و تولید کنندگان استان زنجان، جزو مودیان خوش حساب هستند

کسب و کار نیوز- مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان در پاسخ به برخی شبهات مبنی بر پرداخت نکردن مالیات مناسب از سوی دو شرکت خارجی تولید کننده سیگار در داخل کشور گفت: مودیان استان زنجان خصوصا صنایع و تولید کنندگان استان، جزو مودیان خوش حساب هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز، فیروز شکوری، مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان، با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه دو شرکت خارجی بیش از ٧۵ درصد بازار فروش سیگار را در اختیار گرفته و نه تنها مالیات مناسب نمی‌دهند، بلکه توجهی به انجام وظایف اجتماعی خود ندارند، گفت: شرکت جی تی آی، در سالهای اخیر جزو مودیان خوش حساب در سطح استان و کشور بوده است.

وی افزود: این شرکت تولید کننده انواع سیگار در استان زنجان بوده و در سال ۱۳۸۹ منطقه سلطانیه به بهره‌برداری رسیده و پس از اتمام دوران معافیت ماده ۱۳۲ ق م م از آبان سال ۱۳۹۳ مالیات عملکرد خود را بر مبنای صورت‌های مالی و نیز اوراق مطالبه مالیات، به اداره کل امور مالیاتی پرداخت می‌نماید.

مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان، در خصوص رعایت مقررات مالیات بر ارزش افزوده نیز گفت: این شرکت از بدو تولید طبق مقررات قانون مالیات بر ارزش افزوده و قوانین بودجه سنواتی و برنامه های پنج ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی، مبادرت به پرداخت مالیات عمومی و اختصاصی سیگار نموده است.

شکوری ادامه داد: طبق حسابرسی های صورت گرفته توسط حسابرسان مالیاتی این اداره کل، این شرکت در سالهای اخیر جزو مودیان خوش حساب در سطح استان و کشور بوده و همکاری بسیار مطلوبی با اداره کل امور مالیاتی زنجان جهت انجام تکالیف قانونی و پرداخت مالیاتهای مورد مطالبه دارد.

وی همچنین یادآور شد: طبق اطلاعات موجود، این شرکت در بعد مسئولیت های اجتماعی نیز اقداماتی در منطقه سلطانیه انجام داده است.

شکوری در خاتمه تاکیدکرد: در صورتیکه از سوی اشخاص ثالث، اسناد و مدارک متقن و مستدل راجع به فرار مالیاتی این مودی ارایه گردد، این اداره کل آمادگی کامل دارد که این اسناد را مورد حسابرسی قرارداده و در پرونده مالیاتی مودی لحاظ نماید.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر صمت: تولید نیازمند جاذبه است

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.