صفحه اصلی / اصناف / برندها / برای اقامت در مشهد، به جای هتل کجا برویم؟
برای اقامت در مشهد، به جای هتل کجا برویم؟

برای اقامت در مشهد، به جای هتل کجا برویم؟

اوضاع نسبت به چند سال پیش که برای اقامت فقط می‌توانستیم در هتل اتاق بگیریم یا به خانه فامیل‌هایمان برویم فرق کرده و کلی گزینه دیگر وجود دارد.

اگر دارید برای سفر به مشهد برنامه‌ریزی کنید، این مطلب را تا آخر بخوانید. چون قرار است به شما توضیح بدهیم غیر از هتل، چه گزینه‌های دیگری برای اقامت در مشهد دارید.

اجاره کوتاه مدت چیست؟
این سال‌ها اجاره کوتاه مدت اقامتگاه به صورت آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده است. احتمالا یکی از مهم‌ترین دلایل آن هم تنوع است. چون با استفاده از این روش می‌توانید کلی اقامتگاه را ببینید که می‌توانند سلایق و بودجه‌های مختلف را پوشش بدهند. اینطوری هم در وقتتان صرفه‌جویی می‌کنید هم انتخاب بهتری خواهید داشت.
اجاره کوتاه مدت أصلا یعنی چه؟ همانطور که از اسمش پیداست، وقتی شما یک اقامتگاه مثل ویلا، آپارتمان، سوئیت، کلبه جنگلی و… را برای یک زمان کوتاه مثلا چند روزه اجاره می‌کنید، به سراغ اجاره کوتاه مدت رفته‌اید.
برای اجاره کوتاه مدت هم اصلا نگران نباشید؛ چون می‌توانید به سراغ پینورست بیایید.

برای سفرهای خانوادگی
بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی، اجاره آپارتمان مبله مشهد است. وقتی در یک آپارتمان اقامت کنید، انگار در خانه خودتان هستید.
این آپارتمان‌های مبله از نظر وسایل و امکانات مورد نیاز، هیچ چیزی کم ندارند. یعنی حتی برای اقامت‌های یک ماهه هم به وسیله‌ای نیاز نخواهید داشت.
نکته خوب دیگر در مورد اجاره آپارتمان در مشهد این است که می‌توانید در محلی که مورد نظرتان است اقامتگاه کرایه کنید.

برای سفرهای تنهایی
اگر به هر دلیلی می‌خواهید تنهایی سفر کنید، بهترین گزینه برای شما اجاره سوئیت مبله مشهد است. چون هزینه سوئیت نسبت به آپارتمان بسیار کمتر است.
همه سوئیت‌های مبله‌ای که از آن‌ها حرف می‌زنیم امکانات لازم را دارند و شما فقط به وسایل شخصیتان نیاز خواهید داشت. در واقع سوئیت همان آپارتمان نقلی است؛ با این تفاوت که اتاق خواب ندارد.
موقع اجاره سوئیت هم مثل آپارتمان می‌توانید محل مورد نظرتان را انتخاب کنید. این موضوع به خصوص زمانی اهمیت پیدا می‌کند که وقت زیادی برای بودن در مسیر نداشته باشید و بخواهید حتما نزدیک مقصدتان اقامت کنید.

برای سفرهای گروهی
اگر قرار است به صورت گروهی به مشهد سفر کنید، پیشنهاد جذاب ما به شما اجاره ویلا است. چون ویلا فضای بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد و اجازه می‌دهد در طول سفر از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر هم می‌خواهید بیشتر خوش بگذرانید، می‌توانید به سراغ اجاره ویلای استخردار بروید. در فصل‌های تابستان که هوا گرم است می‌توانید به سراغ ویلاهایی بروید که استخر روباز دارند و اگر در فصل‌های سرد و بارانی قرار است ویلا رزرو کنید، می‌توانید ویلاهایی که استخر سرپوشیده دارند را انتخاب کنید. اجاره ویلا هم مثل اجاره سوئیت و آپارتمان این امکان را به شما می‌دهد که محل مورد نظرتان را انتخاب کنید. یعنی هم می‌توانید در جاهای مختلف بافت شهری جا رزرو کنید و هم می‌توانید به سراغ ییلاق‌های مشهد بروید.

برای سفر متفاوت
می‌دانید اقامتگاه بوم‌گردی چیست؟ اگر می‌خواهید تجربه‌ای جدید از اقامت داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ اقامت بوم‌گردی بروید. اقامتگاه‌های بوم‌گردی خانه‌های قدیمی هر منطقه است که برای اقامت بازسازی یا آماده شده‌اند. اگر هم جدید ساخته شده باشند، با توجه به بافت آن منطقه ساخته شده‌اند.
معمولا اقامتگاه‌های بوم‌گردی چند اتاق دارند که به طور جداگانه اجاره داده می‌شوند. یعنی همزمان با چند مهمان دیگر در خانه اقامت خواهید داشت.
خوبی بعضی از این بوم‌گردی‌ها این است که خود میزبان برای شما غذا می‌پزد و معمولا هم از شما می‌پرسد چه غذایی دوست دارید. اینطوری می‌توانید طعم‌های جدید را تست کنید.
مطمئن باشید اقامت بوم‌گردی هر چیزی که لازم است برای ساختن یک خاطره خوب در اختیار داشته باشید را دارد.

چرا برای اجاره اقامتگاه از سایت پینورست‌ استفاده کنیم؟
پینورست‌ پلتفرم آنلاین اجاره کوتاه مدت اقامتگاه در تمام شهرهای ایران است. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا به پینورست اعتماد کنم؟ جواب این است که پینورست تمامی واحدها را بازرسی می‌کند و از صحت و درستی امکانات و تصاویرش مطمئن می‌شود.
اینطوری خیالتان راحت می‌شود که وقتی به اقامتگاه رسیدید، همان چیزی را تحویل می‌گیرید که در عکس‌ها دیده‌اید و غافلگیر نمی‌شوید.
پینورست اقامت شما را تضمین می‌کند. تیم پشتیبانی ما از قبل رزرو تا بعد از تحویل اقامتگاه در کنار شماست و هر مشکلی که ایجاد شود، سریع آن را برای شما حل می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.