صفحه اصلی / اقتصادی / تولید و تجارت / سرمایه گذاری ایمیدرو، افزایش اشتغال و کاهش محرومیت را در پی دارد
سرمایه گذاری ایمیدرو، افزایش اشتغال و کاهش محرومیت را در پی دارد

رضوانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

سرمایه گذاری ایمیدرو، افزایش اشتغال و کاهش محرومیت را در پی دارد



غلامحسین رضوانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اقدام ایمیدرو برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم، یک اقدام مثبت است، زیرا موجب توسعه اقتصادی، افزایش تولید، ایجاد اشتغال و کاهش محرومیت در این مناطق خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به سرمایه‌گذاری ایمیدرو در مناطق محروم کشور تاکید کرد: البته این سرمایه‌گذاری نباید برای محیط‌زیست آسیب‌رسان باشد و باید با در نظر گرفتن سلامت محیط زیست اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره اظهارات رییس هیات عامل ایمیدرو مبنی بر رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات فولادی در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته، گفت: این اقدام مسوولان ایمیدرو در افزایش صادرات محصولات فولادی کار بسیار ارزشمند است.

رضوانی افزود: اگر تولید صنعتی افزایش یابد و علاوه بر نیاز داخلی به صادرات هم بیانجامد، در رشد شاخص‌های اقتصادی کشور موثر است.

وی خاطرنشان‌کرد: افزایش تولید فولاد می‌تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی موجب صادرات هم شود و اقدام ایمیدرو در این زمینه مثبت ارزیابی می‌شود.

«زنجیره فولاد و محصولات مرتبط» با یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون دلار و سهم ۴۸.۲ درصدی از مجموع صادرات، بیشترین میزان صادرات محصولات بخش معدن و صنایع معدنی را در بهار امسال تشکیل داده است.

همچنین مطالعه کنید:

سازمان امور مالیاتی: جلوی فعالیت‌های غیرمولد سفته بازی را می‌‌گیریم/کاهش فشار مالیاتی بر تولید

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.