صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / پلیس: ۴۰ سرشاخه اصلی معاملات فردایی دستگیر شدند / ۱۱ کانال قیمت گذار هم مسدود شدند / افرادی که وارد بازار معاملات فردایی می‌شوند، مجرم هستند؛ مردم وارد این بازار نشوند
پلیس: ۴۰ سرشاخه اصلی معاملات فردایی دستگیر شدند / ۱۱ کانال قیمت گذار هم مسدود شدند / افرادی که وارد بازار معاملات فردایی می‌شوند، مجرم هستند؛ مردم وارد این بازار نشوند

پلیس: ۴۰ سرشاخه اصلی معاملات فردایی دستگیر شدند / ۱۱ کانال قیمت گذار هم مسدود شدند / افرادی که وارد بازار معاملات فردایی می‌شوند، مجرم هستند؛ مردم وارد این بازار نشوند

سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند. بهرامی خاطرنشان کرد: معاملات فردایی معاملات غیرمجازی است، این معاملات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی غیرمجاز است و به هموطنان توصیه می‌کنند وارد این بازار نشوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از انتخاب، سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: در مدت یک ماه اخیر تعداد یک میلیون و ۶۰۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است.

بر اساس گزارش مهر، وی افزود: به عنوان مثال می‌توان به ۲۱۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع بلور‌های خارجی اشاره کرد که در بسته بندی و جعبه‌های ایران وارد کشور شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین یک کامیون-خاور کشف شده است که بارش چمدان‌های خارجی بوده و در شهر‌های جنوبی بارگیری شده است، اما به دلیل اینکه بتواند از چشمان پلیس دور بماند روی چمدان‌ها را علوفه دام بار زده اند.

بهرامی خاطرنشان کرد: معاملات فردایی معاملات غیرمجازی است، این معاملات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی غیرمجاز است و به هموطنان توصیه می‌کنند وارد این بازار نشوند.

وی با بیان اینکه این معاملات تحت نظر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس است، گفت: افرادی که وارد این بازار می‌شوند نوعی مجرم هستند که در صورت شناسایی با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در یک ماهه اخیر با کار‌های اطلاعاتی و هدفمندی که انجام شده است تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

بهرامی تصریح کرد: همچنین کانال‌های قیمت گذار فردایی هم رصد شده است که تعداد ۱۱ کانال قیمت گذار فردایی شناسایی و مسدود شده اند.

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.