صفحه اصلی / اصناف / برندها / مهمترین نکات برای خرید یک چمدان استاندارد و باکیفیت
مهمترین نکات برای خرید یک چمدان استاندارد و باکیفیت

مهمترین نکات برای خرید یک چمدان استاندارد و باکیفیت

چمدان جزو جدایی ناپذیر مسافرت های هر یک از ما می باشد. برای این که خرید چمدان ما موفق بوده و محصولی با کیفیت را انتخاب کنیم ، بهتر است انواع آن را شناخته و یک سری نکات مهم را بدانیم. چمدان های موجود در بازار به طور کلی به دو دسته عمده تقسیم می شوند؛ چمدان فایبرگلاس (هارد ساید) و چمدان پارچه ای (سافت ساید). هر کالایی که ما می خریم ، یک سری مزایا داشته و طبیعتا یک سری معایب نیز خواهد داشت. هر چمدانی نیز علاوه بر کارایی های بیشماری که دارد و نیاز های ما را برطرف می سازد ؛ یک سری معایب نیز به همراه خود دارد که در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت. برند تولیدی چمدان آرش ، تولید کننده چمدان های متنوع در انواع و اقسام رنگ، طرح ، سایز و جنس می باشد. اگر قصد مسافرت دارید و نگران ساک یا چمدانی برای جمع آوری وسایل خود هستید ؛ این نوید را به شما می دهیم که فروشگاه آرش ، تمامی نیاز های شما را می داند و بهترین محصول ممکن را به شما پیشنهاد خواهد داد. کافیست به سایت ما arash.plus مراجعه کرده تا از تنوع و کیفیت بی نظیر محصولات حیرت زده شوید.

چمدان

چمدان ها در چند نوع وجود دارند و تفاوت های آن ها چیست؟

همانطور که گفته شد ، چمدان ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند :

  • هارد ساید (فایبرگلاس)
  • سافت ساید (پارچه ای)

چمدان های سخت دارای ظاهری سفت و محکم بوده و انعطاف پذیری چندانی ندارند. اغلب این تصور وجود دارد که چمدان‌ های هارد ساید دوام و استحکام بیشتری نسبت به چمدان‌های سافت ساید دارند. اما با این حال، طبق تحقیقات و آزمایشات آزمایشگاهی صورت گرفته از کاربرد انواع چمدان‌ها در طول چند سال اخیر ؛ ثابت کرده است که این امر صحت ندارد. نتایج نشان داده است که بهترین چمدان‌ ها از نظر مقاومت می‌ توانند نرم یا سخت باشند. به طور کلی ، نوع چمدانی که انتخاب می کنید بستگی به نیازهای فردی شما دارد. در ادامه یک‌ سری از مزایا و معایب هر کدام از چمدان ها را آوردیم تا به شما در تصمیم گیری هرچه بهتر کمک کنیم.

چمدان فایبرگلاس

مزایا

  • محافظت بیشتری از اقلام شکننده انجام می دهند.
  • عدم نفوذ رطوبت و جلوگیری از وارد شدن آب به وسایل.
  • طبق نظر و عقیده بسیاری از مشتریان ، این چمدان ها از جذابیت ظاهری بیشتری برخوردار هستند.

معایب

  • فضای خارجی غیر قابل انعطاف
  • نگهداری دشوارتر
  • معمولاً گران تر از چمدان های پارچه ای

خرید این محصول برای کسانی که به دنبال یک چمدان محکم و قدرتمند می گردند ، توصیه می شود ؛ چمدانی که در برابر ضربه ، افتادن ، فشار و جای تنگ مقاوم بوده و عمر طولانی داشته باشد. با توجه به افزایش ارتباطات ، اغلب مردم با لپ تاپ ، آی پد ، دوربین و سایر لوازم الکترونیکی ظریف سفر می کنند. اگر می خواهید بیشترین محافظت را از وسایل شکننده خود داشته باشید ؛ چمدان های فایبرگلاس ، پیشنهاد ما برای شماست.

چمدان فایبرگلاس

چمدان پارچه ای

مزایا

  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • نگهداری آسان
  • ظرفیت بالای داخل چمدان

معایب

  • عدم حفاظت از وسایل شکننده
  • جذابیت ظاهری کمتر

چمدان پارچه ای از جنس پلی استر و نایلون ساخته شده و دارای ظاهری انعطاف پذیر می باشد. وزن سبک، رنگ بندی متنوع و قیمت فوق العاده مقرون به صرفه چمدان های پارچه ای ، موجب شده تا فروش بسیار زیادی داشته و در بین مردم رایج تر باشد. ذکر این نکته ضروری است که اگر می خواهید به مناطق مرطوب سفر کنید، بهتر است این مدل چمدان ها را با خود نبرید ؛ چرا که رطوبت را به خود گرفته و بوی نا مطبوعی را ایجاد می کند.

چمدان آرش

 برای داشتن یک‌ خرید خوب به کدام فروشگاه مراجعه کنیم ؟

انتخاب فروشگاه و تولیدی برتر از میان این همه برند داخلی و خارجی امری دشوار و غیرممکن به نظر می رسد. اما از میان تولید کنندگان داخلی چمدان ، می توان برندی را یافت که با کیفیت ترین قطعات را ساخته و چمدانی بی نقص را به مشتریان خود عرضه می کند. برند آرش پلاس، تنها جایی است که به دنبال آن می گردید و پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. این شرکت با سابقه طولانی مدت در زمینه ساخت انواع چمدان و قطعات یدکی آن، گزینه مناسبی برای پاسخگویی به نیاز های شما خواهد بود. یکی از مواردی که سبب شده است تولیدی چمدان آرش از برند های دیگر برجسته شود، توجه به نیاز و تقاضای مشتریان می‌ باشد. در واقع ، دسته و چرخ چمدان در این برند مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تهیه شده است و همین امر سبب شده است که این برند ، جز محبوب ترین و قابل اعتماد ترین برند ها ، نزد مشتریان باشد. فروشگاه چمدان آرش ، با ساخت و عرضه قطعات چمدان ، امکان تعمیر مجدد آن را پس از آسیب ، مهیا می کند. این شرکت ، با بهره گیری از بهترین ابزار آلات و تجهیزات و نصب با کیفیت ترین قطعات یدکی ، چمدان آسیب دیده شما را بهتر از قبل به شما تحویل خواهد داد. شرکت ما ، مشتریان را در امر یافتن محصول مورد نظر نیز یاری کرده و می توانید بدون هیچ دغدغه ای با مشاورین ما در تولیدی چمدان آرش (arash.plus) ارتباط گرفته و تمامی نیاز های خود را  برطرف سازید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.