صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تأکید وزیر کشور بر اعمال محدودیت‌های جدید در صورت افزایش اُمیکرون
تأکید وزیر کشور بر اعمال محدودیت‌های جدید در صورت افزایش اُمیکرون

تأکید وزیر کشور بر اعمال محدودیت‌های جدید در صورت افزایش اُمیکرون

وزیر کشور با اشاره به سویه جدید اُمیکرون، گفت: امیدواریم با رعایت خوب شهروندان و مردم عزیز نیاز به اعمال محدودیت‌های جدید نباشد اما در صورت رشد قابل توجه این سویه مجبور به اعمال محدودیت های جدید هستیم.

احمد وحیدی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ که در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت‌وگوی تهران در حال برگزاری است، با بیان اینکه در صورت رشد سویه اُمیکرون مجبور به ایجاد محدودیت‌های بیشتری هستیم، اظهار کرد: با توجه به سرعت انتشار این سویه محدویت هایی در سطح بین المللی و خارجی پیش بینی و رفت و آمدها محدودتر و کنترل شد.

وزیر کشور با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن دُز سوم به شدت مورد تاکید است، تصریح کرد: محدودیت جدیدی پیش بینی نشده اما اگر این سویه رشد زیادی پیدا کرد مجبوریم محدودیت‌های بیشتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم تعلق گرفتن سهمیه به موقع بنزین برای راننده تاکسی‌های اینترنتی، با اشاره به سامانه سماس سهمیه بنزین، گفت: سهمیه بنزین در این سامانه بعد از پیمایش ها محاسبه می‌شود و بر اساس پیمایش‌ها سوخت را تخصیص می‌دهد. طبیعتا زمان می‌برد و البته این درخواست را داده‌ایم که این زمان را کمتر کنند.

وزیر کشور با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰، افزود: جهاددانشگاهی با داشتن دو دانشگاه و تعداد قابل توجهی پارک علمی و مرکز رشد سهم خوبی در تولید علم ایفا می‌کند و این نمایشگاه نشانه عظیم ظرفیت جهاد دانشگاهی و پژوهشکده‌های او است.  برخی از این دستاوردها به خصوص دستاوردهای حوزه نفت و مته های تولیدی بسیار حائز اهمیت است و در حوزه انسانی هم کاری ارزشمندی داشته‌اند.

وحیدی در پایان تاکید کرد: از دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه های مرتبط با وزارت کشور در سطح استان‌ها و استانداری ها و وزارت کشور حداکثر استفاده را خواهیم کرد. کارها ارزشمند و همه جانبه است و در تمام حوزه های سخت و نرم فعالیت های گسترده و  ارزشمندی انجام شده. زنجیره ای که عزیزان در جهاد دانشگاهی دارند زنجیره مناسبی است که تا حدودی کامل شده و با قراردادهایی که با وزارتخانه‌ها می‌بندند این زنجیره کامل تر می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ از پنجم دی ماه سال جاری آغاز و تا نهم همین ماه در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت‌وگوی تهران دایر است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.