چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / وزیر کشور: درصورت رشد زیاد سویه اومیکرون، مجبوریم محدودیت‌های بیشتری را اعمال کنیم
وزیر کشور: درصورت رشد زیاد سویه اومیکرون، مجبوریم محدودیت‌های بیشتری را اعمال کنیم

وزیر کشور: درصورت رشد زیاد سویه اومیکرون، مجبوریم محدودیت‌های بیشتری را اعمال کنیم

سردار احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اگر سویه اومیکرون رشد زیادی پیدا کند، آن وقت مجبوریم محدودیت‌های بیشتری را داشته باشیم. او گفت: فعلاً با توجه به سرعت انتشار سوریه جدید محدودیت‌هایی پیش‌بینی شده و رفت و آمدهای خارجی کنترل شده و محدودتر شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا وزیر کشور گفت: اگر سویه اومیکرون رشد زیادی پیدا کند، آن وقت مجبوریم محدودیت‌های بیشتری را داشته باشیم.

سردار احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه حضور در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار سویه اومیکرون در ایران عنوان کرد: فعلاً با توجه به سرعت انتشار سوریه جدید محدودیت‌هایی پیش‌بینی شده و رفت و آمدهای خارجی کنترل شده و محدودتر شده است.

وی افزود: در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت مورد تاکید است و زدن دو سوم واکسن کرونا بسیار تاکید شده و جزو الزامات است. فعلاً اضافه بر این محدودیت جدیدی پیش‌بینی نشده است اما اگر این سویه رشد زیادی پیدا کند، آن وقت مجبوریم محدودیت‌های بیشتری را داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: امیدواریم با رعایت‌های زیادی که مردم عزیزمان خواهند داشت نیازی به اعمال محدودیت‌های جدید نباشد اما در صورت رشد قابل توجه این بیماری ممکن است مجبور شویم محدودیت‌های جدیدی را اعمال کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.