صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / نیم‌نگاهی به آینده حمل‌ونقل شخصی
نیم‌نگاهی به آینده حمل‌ونقل شخصی

نیم‌نگاهی به آینده حمل‌ونقل شخصی

کسب و کار نیوز - بر اساس گزارش Global EV Outlook 2021، فروش خودروهای برقی در جهان طی سال ۲۰۱۹ رشدی ۴۱ درصدی را تجربه نموده و باوجود رکود فروش خودرو در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا، فروش خودروهای الکتریکی در سال ۲۰۲۰ هم به میزان ۴.۶ درصد افزایش داشته است. این صنعتی ۱۲۰ میلیارد دلاری است و ال‌جی هنگام افتتاح شرکت راه‌کارهای قطعات اتومبیل خود در سال ۲۰۱۳ روند رو به رشد خودروهای برقی را هدف قرار داده بود. در حال حاضر و پس از ۸ سال، ال‌جی آینده بسیار درخشانی را برای کسب‌وکار متمرکز بر خودروهای برقی خود متصور است و نرخ رشد ترکیبی سالیانه (CAGR) ۲۱.۲ درصدی را در دوره ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ در گزارشات مالی خود ثبت نموده است.

با چنین موفقیتی، علاقه فراوانی برای ادامه مسیر وجود دارد. شرکت راهکارهای قطعات اتومبیل ال‌جی مفتخر است افتتاح وب‌سایت جدید Future Mobility خود را برای ارتباط فعال با شرکا جهانی و مصرف‌کنندگان علاقه‌مند به این کسب‌وکار و نوآوری‌های آینده آن اعلام نماید. این سایت جدید به‌طور کامل به حمل‌و‌نقل شخصی اختصاص داده‌شده و بر فناوری‌ها و محصولات خلاقانه ال‌جی مرتبط به بخش خودروهای برقی تمرکز دارد که امروزه رشد سریعی را تجربه می‌کند.

وب‌سایت جدید Future Mobility اطلاعات مربوط به خودروهای الکتریکی را انتخاب و منتشر می‌نماید تا شرکای تجاری شرکت با سهولت بیشتری به اطلاعات مربوطه دسترسی داشته باشند. همچنین شرکای تجاری می‌توانند از منوی سؤالات متداول، جواب سؤالات مختلف مربوط به این کسب‌وکار را بیابند. سایر بازدیدکنندگان، ازجمله مشتریان علاقه‌مند هم می‌توانند به‌راحتی اطلاعات خاصی را بیابند که به دنبال آن هستند.

با ورود به سایت، بازدیدکنندگان با چهار منوی اصلی Cockpit Electronics، Connectivity، Automotive Vision System (AVS) و Future Innovation روبرو می‌شوند که در آن‌ها به شکل برجسته‌ای به توانمندی‌های فناورانه اصلی ال‌جی در زمینه حمل‌ونقل شخصی پرداخته‌شده است. بخش Cockpit Electronics شامل نوآوری‌های صفحه‌نمایش خودرو ال‌جی و کنترل‌کننده‌های اصلی کابین است. Connectivity بخش ارتباطات مخابراتی راه دور (تله متریک) و شارژ بیسیم را پوشش می‌دهد. منوی AVS شامل اطلاعاتی درباره دوربین‌های خودرو است و تمرکز اصلی Future Innovation بر کابین تمام دیجیتال خودرو است.

علاوه بر محتوای متنوع مربوط به فناوری حمل‌ونقل، این سایت شامل اخبار و وبلاگی است تا داستان وسایل نقلیه ال‌جی را برای مخاطبان جدید بازگو کند. علاوه بر این سایت، علاقه‌مندان می‌توانند در پیج رسمی شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی در شبکه اجتماعی LinkedIn نیز اطلاعات بیشتری در این خصوص مشاهده کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.