صفحه اصلی / اسلایدر / آمار غیر رسمی از نتایج انتخابات/رضایی و همتی شکست را پذیرفتند
آمار غیر رسمی از نتایج انتخابات/رضایی و همتی شکست را پذیرفتند

آمار غیر رسمی از نتایج انتخابات/رضایی و همتی شکست را پذیرفتند

کسب و کار نیوز- رای گیری از واجدین شرایط چهار انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و نتایج آرا در حال انتشار است

 اخبار غیررسمی از پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات حکایت دارد. گفته می‌شود او بیش از ۵۰ درصد از آرای ماخوذه را کسب کرده است.

تاکنون هیچ گزارش رسمی از نتایج آرا اعلام نشده، اما در رسانه‌های آمار‌های فراوانی منتشر شده است. برخی خبرنگاران می‌گویند ابراهیم رئیسی بیش از ۱۵ میلیون رای کسب کرده است.محسن رضایی پس از رئیسی دومین نامزد است و با فاصله اندک همتی در جایگاه سوم قرار گرفته است. عبدالناصر همتی و محسن رضایی نیز صبح امروز در پیام‌هایی پیروزی رئیسی را به او تبریک گفتند.

گزارش لحظه به لحظه از شمارش آرا و اعلام نتیجه انتخابات ۱۴۰۰

رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران حضور حماسی و کم نظیر در انتخابات ۱۴۰۰ را لبیک با شکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدید عهد با شهدای والامقام کشور، خواند و تاکید کرد: حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده ای روشن را رقم زد.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

ملت بزرگ و فهیم ایران

حضور حماسی و کم‌نظیر شما ملت شگفتی‌ساز در یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی و سرنوشت‌ساز، نمایانگر پیمان نویینی با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لبیک باشکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدیدی عهدی با شهدای والامقامی که روح مطهرشان وحدت‌بخش همیشه تاریخ ملت ایران است.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما ملت هوشیار در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در اوج جنگ روانی دشمنان نه تنها مانع حضور گسترده و غرورآفرین شما در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سرنوشت نشد، بلکه موجب پشیمانی و یأس بیشتر دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده‌ای روشن را رقم زد و نشان داد که این ملت از برنامه‌ها و خواسته‌های ناحق و تحمیلی قدرت‌های سلطه‌گر برای همیشه عبور کرده است و از میدان مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی همواره پیروز و سربلند بیرون می‌آید.

اینجانب با تجلیل مجدد از صبر و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جنگ اقتصادی و فشارهای اظلمانه دشمنان و همراهی بی‌دریغ آنان با دولت تدبیر و امید، این پیروزی را به آحاد مردم ایران بالاخص منتخب ملت تبریک و تهنیت می‌گویم و برای ایشان در انجام این مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت می‌کنم.

بی‌شک این مشارکت پرشور و ستودنی مردم فهیم ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی، وظیفه منتخب ملت را سنگین‌تر کرده که شایسته است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان کشور بخصوص سرمایه انسانی نخبه و با انگیزه کشور برای تحقق مطالبات مردم، تمام توان خود را به کار گیرد.

امیدوارم دستاورد این حضور حماسی، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی باشد.

قاضی‌زاده هاشمی: ضمن حمایت از رای مردم به برگزیده ملت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.