صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / فراخوان ارائه محصولات فناورانه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس
فراخوان ارائه محصولات فناورانه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس

مهلت شرکت در فراخوان تا پنج اردیبهشت ماه

فراخوان ارائه محصولات فناورانه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس

دبیرخانه نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس از شرکت‌ها و صاحبان تکنولوژی برای شرکت در نمایشگاه دعوت ‌می‌کند تا با ارائه محصولات فناورانه خود در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

به گزارش روبط عمومی پارک فناوری پردیس، یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه اینوتکس بخش تجربه فناوری است. در این بخش مخاطبان نمایشگاه با تکنولوژی‌های جدید آشنا شده و از آن‌ها استفاده می‌کنند. تجربه نشان داده که این بخش یکی از پر طرفدارترین و مهیج‌ترین بخش‌های نمایشگاهی برای مخاطبین خود بوده است.

حداکثر زمان ارسال اطلاعات و رزرو غرفه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه تا تاریخ ۵ اردبهشت‌ماه ۱۴۰۰ است. علاقمندان به شرکت در بخش تجربه فناوری نمایشگاه و رزرو غرفه در این بخش می‌توانند از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با شماره ۰۹۳۷۲۳۲۳۴۶۷ تماس حاصل نمایند.

پارک فناوری پردیس دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 را طی روزهای ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.
اینوتکس ۲۰۲۱ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» و با حضور اعضای فعال در اکوسیستم کارآفرینی ایران و صاحبان تکنولوژی و فناوری برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویداد جینو

رویداد جینو در اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان برترین های صنعت گیم ایران بود

رویداد اینوتکس گیم یا «جینو» با هدف نوآوری و توسعه صنعت ویدیو گیم، امسال برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.