صفحه اصلی / اصناف / هنوز ابلاغیه‌ای برای بازگشایی تالارها دریافت نکرده ایم
هنوز ابلاغیه‌ای برای بازگشایی تالارها دریافت نکرده ایم

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی:

هنوز ابلاغیه‌ای برای بازگشایی تالارها دریافت نکرده ایم

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران گفت: هنوز ابلاغیه بازگشایی تالارها را دریافت نکرده ایم اما طبق اعلام اتاق اصناف ایران و تهران، این هفته تالارها باید بازگشایی شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز، خسرو ابراهیم نیا در مورد بازگشایی تالارهای پذیرایی با توجه به «زرد» شدن وضعیت کرونایی تهران اظهار داشت: اگرچه طبق اعلام اتاق اصناف ایران و تهران، از این هفته تالارهای پذیرایی می‌توانند با یک سوم ظرفیت، کار کنند اما هنوز ابلاغیه‌ای به ما ارسال نشده است. رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران افزود: حدود یک سال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا تالارهای پذیرایی در کشور تعطیل هستند، این در حالیست که مردم همچنان مراسم‌ها و جشن‌های خود را به شکل‌های مختلف برگزار می‌کنند.

ابراهیم نیا گفت: تعطیلی تالارها بدون اینکه حمایتی از صاحبان این مراکز شود، لطمات جبران ناپذیری را به این صنف وارد کرده و بسیاری از صاحبان تالارها ورشکست شده اند. وی ادامه داد: پیش از تعطیلی تالارهای پذیرایی، حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار کارگر در این مراکز مشغول به کار بوده اند و از آن طرف نیز مشاغل مختلف زیادی به طور غیر مستقیم وابسته به فعالیت تالارهای پذیرایی هستند که از جمله این مشاغل می‌توان به عکاسان و فیلمبرداران، فروشندگان لباس عروس، شیرینی فروشی‌ها و … اشاره کرد. از این رو با یک برآورد می‌توان گفت که حدود ۱۰۰ هزار نفر تحت تأثیر تعطیلی تالارها، بیکار شده یا به شدت با کسادی مواجه شده اند.

ابراهیم نیا تاکید کرد: در صورت صدور ابلاغیه، تالارهای پذیرایی تهران از این هفته با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری و با یک سوم ظرفیت پذیرش کار خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.