صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / دوره جامع شیوه‌های اعتبار سنجی مشتریان برگزار می شود
دوره جامع شیوه‌های اعتبار سنجی مشتریان برگزار می شود

دوره جامع شیوه‌های اعتبار سنجی مشتریان برگزار می شود

کسب و کار نیوز - در راستای کمک به تقویت فرآیندها و سرمایه های انسانی صندوق های پژوهش و فناوری، دوره جامع «شیوه‌های اعتبار سنجی مشتریان» به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، دوره جامع «شیوه‌های اعتبار سنجی مشتریان» به همت دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری و با هدف توانمند سازی و تقویت فرآیندها و سرمایه انسانی صندوق ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.
اعتبارسنجی، تعریف و تقسیم بندی تسهیلات اعطایی، ماهیت تسهیلات اعطایی و استفاده از تجزیه و تحلیل صورتهای مالی در اعتبارسنجی از جمله سرفصل های در نظر گرفته شده در این دوره می باشد.
دوره جامع «شیوه‌های اعتبار سنجی مشتریان» با ارائه دکتر مهدی علاءالدینی، در روزهای پنجشنبه ۲۴ مهر، ۸ و ۱۵ آبان از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد.
گفتنی است هزینه دوره جامع «شیوه‌های اعتبار سنجی مشتریان» برای شرکت کنندگان ۱۵ میلیون ریال است که به علت اهمیت و ارتباط موضوع با فعالیت صندوق‌ها، تماما توسط دبیرخانه کارگروه پرداخت می شود.
علاقمندان برای حضور و ثبت نام در این دوره می توانند تا تاریخ ۲۲/۰۷/۱۳۹۹ با شماره ۴۲۱۷۰۱۷۴ (آقای دزفولی) تماس حاصل نمایید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.