صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رکوردها برایم اهمیت ندارند
رکوردها برایم اهمیت ندارند

محمد نوری:

رکوردها برایم اهمیت ندارند

کسب و کار نیوز:کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید رکوردها برایش اهمیت ندارد و به این موضوع فکر نمی کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس که حالا سومین فصل حضورش در پارس جنوبی را سپری می کند، در ۳۷ سالگی یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم به شمار می رود و تا اینجای فصل توانسته ۸ گل هم برای تیمش به ثمر برساند.

نوری حالا در تاریخ رقابت های لیگ برتر ۶۷ گل زده وبهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ به شمار می رود. از این رو او از نظر تعداد بازی در لیگ برتر هم شانس خوبی برای رسیدن جمع ۴ تیم برتر دارد. کاپیتان پارس جنوبی تاکنون ۳۶۹ بار در لیگ برتر برای تیم های مختلف به میدان رفته و از نظر تعداد بازی در لیگ در رده نهم قرار دارد.

در جدول بیشترین تعداد بازی در تاریخ لیگ برتر سیدجلال حسینی با ۴۹۰ بازی صدرنشین است و سیدمهدی رحمتی با ۴۸۲ بازی در تعقیب او است. ابراهیم صادقی کاپیتان سابق و سرمربی کنونی سایپا با ۴۳۸ بازی سوم است و رتبه چهارم به مهدی رجب زاده با ۳۸۱ بازی اختصاص دارد. از این رو نوری می تواند با انجام ۱۳ مسابقه دیگر در لیگ برتر به رکورد رجب زاده برسد.

کاپیتان پارس جنوبی در واکنش به این موضوع که در این سن و سال رکوردهای زیادی را جابه جا کرده، به خبرنگار “ورزش سه” گفت: «واقعیت این است که من دنبال رکوردزنی و این مسائل نیستم. باعث افتخارم است که توانستم این تعداد بازی در لیگ برتر انجام دهم و بیشتر این مسابقات برای پرسپولیس بوده است. البته من یکسال در قطر حضور داشتم که اگر به این کشور نمی رفتم تعداد بازی هایم بیشتر هم می شد. امیدوارم تا جایی که می توانم برای تیمم خوب بازی کنم و موثر باشم.»

وی افزود: «من دوست دارم همیشه کیفیت بالایی داشته باشم و خدای ناکرده شرایط اینطور نباشد با کیفیت پایین بازی کنم. تمام تلاشم را انجام می دهم تا در آینده هم مثمرثمر باشم و بتوانم برای پارس جنوبی مثمرثمر واقع شوم.»

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.