صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / به این دلیل طلبم را درعمان بخشیدم
به این دلیل طلبم را درعمان بخشیدم

برانکو ایوانکوویچ:

به این دلیل طلبم را درعمان بخشیدم

کسب و کار نیوز:برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس از سوی برخی رسانه‌های ایرانی مورد انتقاد قرار گرفته که چرا با وجود تخفیف به عمان به پرسپولیس تخفیف نمی دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سایت روزنامه وچرنی لیست کروسی که رابطه نزدیکی با این سرمربی دارد، در شماره امروز خود با پروفسور گفت وگوی تازه ای داشته است. برانکو در این مصاحبه می‌گوید او به میل خود این کار را کرده و عمانی ها خواستار این مسئله نشده اند.

توضیح او به موضوع خوش قولی در پرداخت و روابط خوبش با مدیران فوتبال کشور تازه اش بر می گردد. برانکو گفت : آن‌ها شخصاً در عمان از من تشکر کردند، حتی از واکنش من غافلگیر شدند چون خواستار آن نبودند. اما من فکر کردم طبیعی است با توجه به این که تقریباً هیچ فعالیتی غیر از تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی در خانه وجود ندارد، باید این کار را می‌کردم. در واقع وظیفه داشتم که قراردادم را کاهش دهم چون در ماه مارس نیز هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود، ماه ژوئن لغو شد و فکر می‌کردم برای من عادی است که مبلغ پرداختی خود را برای ماه آوریل و می ۴۰ درصد کاهش دهم.

اما چرا عمان ؟ برانکو امیدوار است با تیم ملی این کشور با همه تیم‌های قاره بجنگد. او می گوید: عمان تیمی است که نسبت به برخی تیم‌های دیگر مانند ایران، امارات یا عربستان سعودی سنت و افتخار کم‌تری دارد اما تیمی است که می‌تواند با همه رقابت کند. لیگ آن‌ها ضعیف‌تر است؛ عمان تنها چهار یا پنج سال است که لیگ حرفه‌ای دارد واما هر باشگاه دو یا سه بازیکن خوب دارد و قادر خواهند بود تیم ملی خوبی تشکیل بدهد. ما درمرحله اول مقدماتی سه بازی دیگر برابر قطر، بنگلادش و افغانستان بازی داریم و پس از آن گروه‌های جدیدی تشکیل می‌شوند.

برانکو ایوانکوویچ اکنون در واراژدین حضور دارد و در صورت پایان بحران کرونا و برقراری بازی‌ها برای ادامه فعالیت خود راهی عمان خواهد شد.او می‌گوید: رفتن به جام جهانی ضروری نیست ، اما خواسته بزرگ من است. من به عنوان مربی در ایران بودم و آن‌ها از تجربه  و نحوه کار من اطلاع دارند، بنابراین آن‌ها نیز رویا پردازی را دوست دارند اگرچه این توقع و فشار روی من وجود ندارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.