صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / ۱۳ بدر امسال حضور در فضاهای سبز شهری ارومیه ممنوع است
۱۳ بدر امسال حضور در فضاهای سبز شهری ارومیه ممنوع است

برای جلوگیری از گسترش کرونا؛

۱۳ بدر امسال حضور در فضاهای سبز شهری ارومیه ممنوع است

کسب و کار نیوز:شهردار ارومیه گفت: پارکهای سطح شهر برای عدم حضور مردم و تجمع نوارکشی شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد حضرت پور امروز ۸ فروردین با انتقاد از حضور برخی خانواده ها در پارکهای سطح شهر و تجمع در این مکانها گفت: پارکهای ارومیه نواربندی شدند تا جلوی حضور مردم در این فضاها گرفته شود.

وی افزود: در ۱۳ بدر امسال نیز اجازه تجمع، حضور و چادر زدن هیچ کس را در تمامی فضاهای سبز شهری نخواهیم داد.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه قرارگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) با همکاری شهرداری ارومیه و سپاه شهرستان فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: در قالب این قرارگاه جیره ۱۴ روزه بین نیازمندان توزیع می شود.

حضرت پور همچنین خواستار توجه ویژه خیرین به کارگران فصلی شهر و خانواده هایشان شد و ادامه داد: شهرداری ارومیه با کمک و مشارکت خیرین بسته های حمایتی در منطقه خیابان شهید کوهنورد توزیع کرده است.

وی همچنین از جمع آوری بساط دستفروشان برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و یادآور شد: در بحث کرونا مدیریت نظام اسلامی خوب و کارآمد بوده و این در مقایسه با سایر کشورها بسیار قابل لمس است.

وی با توجه به برخی گمانه زنی ها در خصوص آمار مبتلایان گفت: چنانچه آمار بالا بود ما هم مثل برخی کشورها الان مشکل تخت بیمارستانی داشتیم در صورتیکه خوشبختانه ظرفیت بیمارستانهای ما پر نشده است و از طرفی هم باید قدردان توجه ویژه نظام در دهه های گذشته به این عرصه و همچنین دولت طی سالهای گذشته بود.

شهردار ارومیه همچنین اعلام کرد فعالیت ناوگان تاکسیرانی کماکان برای خدمات رسانی به شهروندان ادامه دارد.

حضرت پور خاطرنشان کرد: نابودی کروناویروس تنها در گرو مشارکت شهروندان و رعایت همه جانبه مسائل بهداشتی و ماندن در خانه هاست و از مرم می خواهیم مسئولان متولی امر را برای سلامی خود و خانواده هایشان یاری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.