صفحه اصلی / استان ها / اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست
اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد:

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

کسب و کار نیوز:مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنای بحرانی بودن وضعیت برخی نقاط مانند استان فارس نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین در یک فایل صوتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از روز گذشته جمعه ٨ فروردین آغاز شده است، گفت: نگرانی‌هایی از اجرای این طرح در جامعه ایجاد شده و شایعاتی هم در این خصوص در فضای اجتماعی منتشر شده اما واقعیت این است که با اجرای این طرح می‌خواهیم از ورود به مرحله بحرانی و قرمز جلوگیری کنیم.

او تاکید کرد: موفقیت در این طرح منوط به این است که مردم در اجرای این طرح مسئولان و خادمان نظام سلامت را همراهی کنند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارائه شود.

متخصص طب اورژانس بیمارستان نمازی از مردم خواست تا با پیگیری اخبار از مراجع رسمی، عدم توجه به شایعات و رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه به کادر درمان کمک کنند تا بیماران نیازمند، در بخش مراقبت‌های ویژه درمان شوند و با افزایش تعداد بیماران مانند برخی کشورها مواجه نشویم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراهی مردم به ویژه در ایام نوروز قدردانی و بر استمرار آن تاکید کرد تا بتوانیم هرچه سریعتر کرونا را شکست دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.