صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ممکن است در کرواسی زندانی شوم!
ممکن است در کرواسی زندانی شوم!

بوژیدار رادوشوویچ :

ممکن است در کرواسی زندانی شوم!

کسب و کار نیوز:شرایط واضح است؛ رقبا نمی‌خواهند ما قهرمان شویم اما پرسپولیس ۱۰ امتیاز بیشتر دارد و با هر راه حلی باید قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بوژیدار رادوشوویچ باسابقه‌ترین خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود. او که در این سال ها همواره گلر ذخیره مطمئنی برای علیرضا بیرانوند بوده، امسال پس از درخشش های متوالی، سال شمسی را به پایان رساند و حالا به کشورش کرواسی رفته است. موضوع کرونا، زلزله در زاگرب، مسائل مالی، اتمام لیگ و… سبب شدند تا به سراغ او برویم و گفتگویی را انجام دهیم:

* بوژیدار، این روزها چه می‌کنی؟

در همین لحظه من و خانواده‌ام در قرنطینه ۱۴ روزه هستیم و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنیم. ما از خانه بیرون نمی‌رویم و پلیس رفت و آمد را هرروز کنترل می‌کند و پزشکان نیز کار خود را انجام می‌دهند. این به خاطر این است که ما از کشوری با ریسک بالا مثل ایران آمده ایم که بیشترین میزان ابتلا را دارد. الان فکر کنم تمام کشورها در قرنطینه هستند و کسی از محل سکونت خود خارج نمی‌شود.

* زلزله ای هم در زاگرب اتفاق افتاد، شما آن لحظه کجا بودید؟

زلزله در زاگرب بود، یعنی ۴۰۰ کیلومتری خانه من! من در اسپیلیت زندگی می‌کنم و خودم به همراه خانواده ام امنیت کامل داریم و سالم هستیم. اما تمام هموطنان به خاطر زلزله ای که رخ داد ناراحتیم، کرواسی کشور من است و این لحظات بسیار بدی برای من است و بسیار ناراحت هستم و همیشه دعا می‌کنم که خدا از کرواسی محافظت کند.

* خیلی از ایرانی ها دوست دارند بدانند در کرواسی چه خبر است؟

دولت کرواسی عملکرد بسیار خوبی داشته است. وزیر ما آقای بروس مرد بسیار بزرگی است و به مسائل کشور اهمیت می‌دهد. تمام مردم الان باید در خانه بمانند و جریمه های بسیار بزرگی برای کسانی که از خانه خارج شوند وجود دارد؛ حنی زندان! من افتخار می‌کنم که چنین وزیری داریم که برای جان ما ارزش قائل است و این چنین اهمیت می‌دهد. نام او ویلی بروس است.

* آیا تمرین می‌کنی؟

من در خانه تمرین می‌کنم. نمی‌گویم تمرینات حرفه ای اما از تمام پتانسیل محیط استفاده می‌کنم تا تمرینات را انجام دهم تا فرم بدنی ام حفظ شود. امیدوارم روزهای بهتری فرا برسد و ما تمرینات را دوباره شروع کنیم.

* تو همیشه بدن آماده ای داشته ای. این بار هم به پرسپولیسی ها قول می‌دهی آماده برگردی؟

بله من این قول را می‌دهم که مثل همیشه آماده باشم و مثل همیشه تلاش کنم تا آن ها خوشحال شوند. در شرایط فعلی مسئله اصلی این است که امن بمانیم و سپس من برخواهم گشت. من برای تیم، هواداران و ایران بسیار دلتنگ هستم.

* موضوع ادامه لیگ یا تعطیلی خیلی داغ است. به نظر تو چه تصمیمی باید گرفته شود؟

مسئله بسیار شفاف است. پرسپولیس در هر شرایط و با هر راه حلی قهرمان است. ما ۱۰ امتیاز بیشتر نسبت به دیگر تیم ها داریم و فکر می‌کنم این کاملا واضح است… البته که هواداران و مدیران تیم های رقیب فشار بیاورند که جام را به ما ندهند اما برای آن ها متاسفم چون کار از کار گذشته است!

* تو یک استوری منتشر کردی و سپس باشگاه مبلغی را به تو پرداخت کرد. توضیح می‌دهی؟

موضوع پرداختی ها خصوصی است و نمی‌توانم چیزی بگویم اما درباره استوری؛ این یک واکنش بود به مشکلاتی که به وجود آمد اما من می‌توانم بگویم که مدیرعامل جدید در حال حل مشکلات ماست. حالا ما نیاز داریم تا درباره سلامتی مردم فکر کنم؛ سلامتی ایرانیان و مردم کرواسی. الان نباید درباره پول و مسائل مالی صحبت کنیم؛ الان وقت حفظ جان و سلامتی است.

* تو الان یکی از باسابقه ترین بازیکنان پرسپولیس هستی. فکر می‌کنی به بازوبند کاپیتانی هم برسی؟

من خیلی به این موضوعات فکر نمی‌کنم اما اگر این اتفاق رخ دهد من سرافرازترین آدم جهان خواهم بود و هیچ افتخاری از این بالاتر نیست! این یک چیز بزرگ در تاریخ می‌شود: یک خارجی که به ایران آمد و کاپیتان پرسپولیس شد… همچنین باید بگویم که امیدوارم سیدجلال حسینی تا آنجا که می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند چون سید یکی از بهترین کاپیتان هایی است که داشته ام. نه بگذارید اصلاح کنم؛ او بهترین کاپیتانی است که من تا حالا در تیم های خودم دیده ام.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.