صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / کرونا، کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۰ را هم آنلاین کرد
کرونا، کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۰ را هم آنلاین کرد

کرونا، کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۰ را هم آنلاین کرد

کسب و کار نیوز- کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۰ نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نظر می رسد که کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ شرکت‌های مختلف همچون غول‌های تکنولوژی و خودروسازی یکی پس از دیگری تحت تاثیر شیوع گسترده‌ ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان لغو می شوند و بعد از آن اعلام می شود که در صورت امکان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل موسوم به WWDC ۲۰۲۰ نیز یکی دیگر از جدیدترین قربانیان ویروس خطرناک کرونا است که طبق روال سالهای قبل برگزار نمی‌شود و به جای دعوت حضوری از توسعه دهندگان و بازدیدکنندگان، قرار است در ماه ژوئن سال جاری میلادی به صورت آنلاین میزبان علاقه مندان و شرکت های توسعه دهنده از سراسر جهان باشد.

بر اساس گزارش وب سایت The Verge، این ویروس که تاکنون بسیاری از همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ و مهم صنعتی، تجاری، اقتصادی، ورزشی و فناوری را به تعطیلی کشانده، هیچ استثنایی برای کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل ۲۰۲۰ که هر ساله در اوایل ماه ژوئن برگزار می‌شد، نیز قائل نشده است.شرکت اپل هر ساله در جریان برگزاری این رویداد بزرگ از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود رونمایی کرده و قابلیت های جدیدی را که در زمینه های نرم افزاری به آنها دست پیدا کرده به نمایش می‌گذارد.

به عنوان مثال، در کنفرانس WWDC ۲۰۱۹   محصولات جدید و مهمی همچون مک پرو جدید با سخت‌افزار توانمند و مانیتور جدید و رده‌بالای Pro Display XDR که توانست توجهات زیادی را به‌سمت خود جلب کند، معرفی شد. در این کنفرانس همچنین اخباری در رابطه با نسخه‌ جدید سیستم‌های عامل iOS و macOS منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.