صفحه اصلی / استان ها / درخواست برخی اعضای شورا برای قرنطینه مشهد
درخواست برخی اعضای شورا برای قرنطینه مشهد

درخواست برخی اعضای شورا برای قرنطینه مشهد

کسب و کار نیوز:برخی اعضای شورای شهر مشهد طی یادداشت‌هایی در صفحه‌های شخصی خود در توئیتر خواستار قرنطینه شهر و تعطیلی حمل‌ونقل عمومی مشهد شدند.‌

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در صفحه توییتر خود این گونه نوشت: باتوجه به افزایش نگران‌کننده تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در مشهد و بررسی کارشناسی صورت گرفته مبنی بر نقش تعطیلی حمل‌ونقل عمومی در کاهش تعداد مبتلایان، طرح دوفوریتی تعطیلی قطار شهری و ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد فردا در جلسه علنی شورای شهر مطرح می گردد.

بتول گندمی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد، نیز در خصوص قرنطینه شهر و خطاب به استاندار خراسان رضوی نوشت: آقای استاندار! ریسک‌کردن شما در تصمیم‌گیری فوری برای قرنطینه شهر، با استقبال شهروندان مشهد مواجه خواهد شد.
۱.مسیرهای منتهی به مشهد را ببندید
۲.جلو رزرواسیون خانه‌ها و آپارتمان‌های مشهد توسط مسافران نوروزی را بگیرید.

مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، هم پیشنهاد تعطیلی خطوط قطار شهری مشهد و پایانه مسافربری برون شهری را در صفحه توییتر خود این‌گونه بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی شهروندان، به عنوان رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، پیشنهاد می‌کنم که خطوط قطار شهری مشهد و پایانه مسافربری برون شهری تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر مشهد، نیز در صفحه توییتر خود درباره قرنطینه مشهد نوشت: هر سال مشهد در ایام آغازین سال نو با سیل جمعیتی از زائران مواجه می‌شود. امسال حتی اگر درصد کمی از آن جمعیت به مشهد برسد، حتما با فاجعه مواجه خواهیم شد. به عنوان نماینده مردم مشهد در شورای اسلامی شهر از ستاد ملی مقابله با کرونا تقاضا دارم مشهد را قرنطینه اعلام کنید.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.