صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / ممنوعیت انتشار آگهی فروش ژل‌های بهداشتی و محلول‌های الکلی در سایت دیوار
ممنوعیت انتشار آگهی فروش ژل‌های بهداشتی و محلول‌های الکلی در سایت دیوار

ممنوعیت انتشار آگهی فروش ژل‌های بهداشتی و محلول‌های الکلی در سایت دیوار

کسب و کار نیوز - سایت دیوار خبر داد با قوانین سخت‌گیرانه جلوی گرانفروشی محتکران مواد ضدعفونی را گرفته و پس از این انتشار آگهی فروش ژل‌های بهداشتی، محلول‌های الکلی و دیگر محصولات پیشگیری از کرونا را ممنوع کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، دیوار پیش از این هم مانع انتشار آگهی‌ فروش غیرمجاز ماسک‌های طبی شده بود. در شرایطی که پس از شیوع کرونا دسترسی به مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک برای مردم سخت شده و این کالاها به خاطر افزایش تقاضا در بازار نایاب شده‌اند،

سوءاستفاده‌گران در اقدامی غیرقانونی مشغول به احتکار و گران‌فروشی هستند. قیمت‌های نجومی که محتکران در ازای کالاهای ضدعفونی‌کننده و الکلی درخواست می‌کنند آرامش روانی مردم را  از بین برده و منجر به فسادهای گسترده شده است.

برای جلوگیری از سوء‌استفاده احتکارگران و پیشگیری از گران‌فروشی، دیوار همه آگهی‌هایی را که با عناوین زیر و موارد مشابه و ترکیب آنها ثبت شوند منتشر نخواهد کرد: محلول ضدعفونی، مایع ضدعفونی، اسپری ضدعفونی، پد الکلی، انواع محلول‌های الکل، ژل‌های بهداشتی و آنتی باکتریال، ژل‌های شست‌و‌شو، ژل‌های ضدعفونی، محلول‌های ضدعفونی کننده، اسپری‌های الکلی، محصولات پاک‌کننده دست. منع انتشار آگهی‌ها محدود به این عناوین نیست و هر گونه موارد مشابه و عناوینی که به قصد دور زدن این محدودیت‌ها ثبت شوند، از سوی تیم نظارت دیوار بررسی شده و از انتشار آنها جلوگیری خواهد شد.

دیوار اعلام کرده تمام آگهی‌هایی که محتوای مشابه دارند و پیش‌تر منتشر شده‌اند، از روی سایت و اپلیکیشن حذف شده‌اند و پس از این امکان نمایش نخواهند داشت. دیوار پیش از این در روزهای اولیه شیوع کرونا در ایران، انتشار آگهی فروش هرگونه ماسک طبی را هم ممنوع کرده بود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.