چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / ربیعی: کرونا بدون شک مسئله اول کشور و دولت است

ربیعی: کرونا بدون شک مسئله اول کشور و دولت است

کسب و کار نیوز - سخنگوی دولت گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران بدون هرگونه ملاحظه و حاشیه به صورت شفاف در مورد بیماری کرونا اطلاع رسانی کرده و می کند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشست خبری این هفته سخنگوی دولت که به دلیل پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا به شکل ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است،‌ اظهار کرد: کرونا بدون شک مسئله اول کشور و دولت است. این موضوع تمام دنیا را درگیر کرده و این ویروس در اقصی نقاط دنیا قریبانی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران بدون هرگونه ملاحظه و حاشیه به صورت شفاف اطلاع رسانی کرده و می کند؛ صداقت یکی از بدیهی‌ها است. تلاش ما این است که با کمک پزشکان و سازمان‌های سلامت، همکاری و همدلی مردم شریف ایران نه تنها این بلا را پشت سر بگذاریم بلکه سطح سلامت ایران را ارتقا دهیم.

ربیعی با بیان اینکه دولت برای کاهش فشار به مردم مقرراتی را مشخص کرده است، اظهار کرد: با تصمیم هیئت وزیران، سررسید وام‌ها دوماه عقب خواهد افتاد. همچنین درباره هزینه درمان بیماری برای مردم مقرر شد بیمه سلامت هزینه‌ها را متقبل شود تا مردم به ویژه اقشار فرودست مشکلات کمتری داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

برنامه اجرایی اقتصاد دریا محور در سه بخش نهایی شد/تکمیل ۱۳۰ هزار مسکن مهر در دولت مردمی

به گزارش کسب و کار نیوز ، «علی بهادری جهرمی»سخنگوی دولت در مقدمه نشست خبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.