صفحه اصلی / استان ها / هیچگونه احتکار ماسکی در استان کرمان گزارش نشده است
هیچگونه احتکار ماسکی در استان کرمان گزارش نشده است

تعزیرات اعلام کرد

هیچگونه احتکار ماسکی در استان کرمان گزارش نشده است

کسب و کار نیوز:جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان این مطلب که احتکار ماسکی تاکنون در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اگر مورد مشکوکی مردم مشاهده کردند، می توانند به تعزیرات اعلام کنند تا با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “علی ایرانمنش” در خصوص سوءاستفاده برخی از سودجویان در رابطه با عدم عرضه یا گران‌فروشی ماسک و ژل ضد عفونی در کرمان، گفت: از روز گذشته مواردی در این راستا در سطح استان به اداره کل تعزیرات استانی گزارش شده بود که بلافاصله گشت سیار تعزیرات حکومتی با هماهنگی بازرسان سازمان صمت، در سطح شهر کرمان فعال شدند.

وی از مورد بازرسی قرارداد داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده ماسک و ژل ضدعفونی کننده خبر داد و بیان کرد: تعداد محدودی از داروخانه‌ها از فروش ماسک امتناع می‌کردند و با توجه به اینکه مردم تقاضا داشتند در همانجا بین مردم توزیع کردیم.

جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ادامه داد: یک مورد گران‌فروشی اقلام بهداشتی نیز گزارش شده بود که پرونده آن را به مراجع مربوط جهت رسیدگی ارجاع داده ایم.

وی از فعال بودن گشت‌های بازرسی در سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: مردم اگر مواردی از گران‌فروشی یا احتکار در زمینه اقلام بهداشتی از جمله ماسک و محلول های ضدعفونی مشاهده کردند، می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۵ تعزیرات یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام تا سریعا گشت‌های بازرسی به آن موضوع رسیدگی کنند.

ایرانمنش با بیان این مطلب که احتکار ماسکی تاکنون در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اگر مورد مشکوکی مردم مشاهده کردند، می توانند به تعزیرات اعلام کنند تا با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان تصریح کرد: وزارت بهداشت برای توزیع ماسک و ژل ضدعفونی بین مردم تمهیداتی اتخاذ کرده که بزودی بین مردم توزیع خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.