صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / در زمین فوتبال فحش نمی‌دهم
در زمین فوتبال فحش نمی‌دهم

فرشاد احمدزاده:

در زمین فوتبال فحش نمی‌دهم

کسب و کار نیوز :هافبک فولاد در واکنش به ادعای بازیکن پیکان مدعی شد که در زمین فوتبال فحاشی نمی‌کند و او به دنبال بزرگ کردن خودش با این ادعاست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یکی از حواشی دیدار پیکان مقابل فولاد خوزستان که با برتری شاگردان جواد نکونام در زمین حریف همراه بود، درگیری فرشاد احمدزاده و فراز امامعلی در اواسط نیمه دوم بود. اتفاقی که فراز امامعلی در پایان بازی مدعی شد که احمدزاده به او فحاشی کرده است و این درگیری به این دلیل رخ داده است. هافبک فولاد اما مدعی است کسانی که او را می‌شناسند می‌توانند شهادت دهند که در زمین فوتبال فحاشی نمی‌کند.

احمدزاده درباره بازی با پیکان اینطور صحبت‌هایش را با خبرنگار ورزش سه شروع می‌کند: در طول یک هفته مانده به این بازی تمرکز خوبی روی بازی داشتیم و تمرینات مناسبی را برای شناخت نقاط ضعف حریف دنبال کردیم که خوشبختانه منتهی به یک برد ارزشمند خارج از خانه برای ما شد.

وی ادامه داد: بازی را خوب دنبال کردیم و در کنار دو گلی که زدیم فرصت‌های مناسبی هم داشتیم که نتوانستیم از آن بهره ببریم و در نهایت اما با پیروزی بازی را به پایان رساندیم. باید این روند را حفظ کنیم و از انگیزه و شرایط روحی خوبی برخوردار هستیم و امیدوارم در نهایت به رده‌های بالاتر جدول نزدیک‌ شویم.

هافبک فولاد درباره حضور در جمع شاگردان جواد نکونام نیز گفت: واقعا از این اتفاق خوشحالم. قبل از آن صحبت‌های زیادی درباره ذهنیت فنی ایشان شنیده بودم و اکنون که با او همکاری می‌کنم واقعا روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم. او یکی از مربیان برتر ایران از نظر فنی است و این را کاملا در دیدگاه‌های فنی و تمریناتی که در نظر می‌گیرد می‌توان دید. بهرحال کسی که بیشتر دوران بازی خود را در فوتبال اروپا پشت سر گذاشته، این انتظار هم می‌رود و مطمئن هستم آینده روشن‌تری نیز در انتظار ایشان خواهد بود.

احمدزاده درباره ادعای فراز امامعلی که در پایان دیدار با پیکان مدعی شده بود توسط احمدزاده مورد فحاشی قرار گرفته گفت: نمی‌دانم از کدام بازیکن حرف می‌زنید و اصلا او را نمی‌شناسم! فقط این را می‌توانم بگویم کسانی که مرا می‌شناسند می‌توانند شهادت دهند که در زمین فحاشی نمی‌کنم. شاید درگیری داشته باشم اما فحاشی توی کار من نیست.

هافبک فولاد در ادامه صحبت‌هایش گفت: همانطور که گفتم من ایشان را نمی‌شناسم و فقط به او بگویید که پسر جان با این کارها گنده نمی‌شوی! اینکه بخواهی این حرف را بزنی تا جلوی چشم بیایی راه درستی نیست. شاید او البته بابت دریبل‌هایی که در این بازی از من خورده ناراحت است که اینطور گفته وگرنه من فحشی ندادم.

احمدزاده در پایان درباره دیدار هفته آینده مقابل شاهین که این روزها اوج گرفته نیز گفت: از فردا روی آن بازی تمرکز خواهیم کرد. تمام بازی‌ها از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و تلاش خواهیم کرد تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم و سومین برد پیاپی را به دست بیاورم و بتوانیم در جدول صعود کنیم و به جایی در که در شان فولاد و هواداران عزیز این تیم است برسیم. مطمئن هستم در آن بازی با حمایت پرشوری از سوی هواداران مواجه خواهیم شد تا یک پیروزی خوب دیگر را به دست بیاوریم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.