صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سقوط شاهین را فراموش کنید
سقوط شاهین را فراموش کنید

میثم میردورقی:

سقوط شاهین را فراموش کنید

کسب و کار نیوز :هافبک شاهین بعد از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل ماشین سازی با خوشنودی بابت خوشحالی هواداران این تیم مدعی شد تلاش آنها تا دستیابی به سهمیه بقا ادامه خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, میثم میردورقی، هافبک تاثیرگذار شاهین بوشهر که در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شده، برای سومین هفته پیاپی موفق به دستیابی به پیروزی شد.

او درباره پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی گفت: وقتی به شاهین آمدم کاملا به آینده تیم ایمان داشتم و همان موقع هم گفتم که امتیازات زیادی باقی مانده و به هیچ عنوان به شکست و سقوط فکر نمی‌کنیم. خیلی خوشحالم که طی ۴ هفته اخیر به ۱۰ امتیاز رسیدیم. این یک موقعیت فوق العاده برای تیم ماست. باید نیم فصل اول را فراموش کنیم و همچنان مسیر سختی باقی مانده است.

وی در ادامه گفت: روحیه باورنکردنی و فوق العاده ای در تیم وجود دارد. ما به خوبی توانستیم بازی را کنترل کنیم و در ادامه هم به نتیجه لازم برسیم. ماشین سازی موقعیت خوبی در جدول دارد و اگر به دنبال فرار از سقوط هستیم باید مقابل تیم هایی که بالاتر از ما هستند به نتیجه خوبی برسیم و خوشحالم این شانس را برابر ماشین سازی هم داشتیم که دست پر از زمین خارج شویم.

میردورقی در واکنش به اینکه آیا کسب سه پیروزی پیاپی باعث ایجاد غرور در این تیم نخواهد شد گفت: چرا باید مغرور شویم. ما بازی‌ها را بردیم اما به چیز خاصی تا این لحظه نرسیدیم. هر وقت بخواهیم مغرور شویم به جدول نگاه خواهیم کرد. ما دین بزرگی به شاهین داریم و واقعا باید از هواداران شاهین بابت این حمایت باورنکردنی و فوق العاده‌شان تشکر کنیم. ما مدعی بقا هستیم و سقوط شاهین را فراموش کنید و این مسیر برای ما همچنان ادامه خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.