صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کیفیت زمین یادگار بدتر و بدتر می‌شود!
کیفیت زمین یادگار بدتر و بدتر می‌شود!

ایمان سلیمی:

کیفیت زمین یادگار بدتر و بدتر می‌شود!

کسب و کار نیوز :ایمان سلیمی می‌گوید: کیفیت زمین ورزشگاه یادگار امام بسیار بد است و هر چه از بازی بیشتر می‌گذرد هم بدتر می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ایمان سلیمی مدافع تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار ما پس از بازی با سایپا در مورد حضور هواداران تراکتور باوجود سرمای هوا، گفت: از هواداران خیلی تشکر می‌کنم. هوا بسیار سرد بود، وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم همگی احساس کردیم باید برنده بازی شویم. در این هوای سرد واقعا حضور در ورزشگاه کار سختی است و من دست هوادارانمان را می‌فشارم و از آن ها تشکر می‌کنم.

سلیمی در مورد شروع بد تراکتور در بازی با سایپا و سپس سه گل متوالی، گفت: تک تک بچه ها در شروع بازی تمرکز نداشتند و می‌دانستیم بازیکنان سایپا بازی مستقیم انجام می‌دهند و یک ذره بدون تمرکز بودیم اما خیلی زود توانستیم به بازی برگردیم و خوشحالم که این برد ارزشمند را به دست آوردیم.

مدافع تراکتور درباره زمین یادگار امام عنوان کرد: واقعا کنترل توپ در این زمین بسیار سخت است و برای ما که روی زمین بازی می‌کنیم، کار سخت تر هم می‌شود. هرکسی زمین را از نزدیک می‌دید، می‌دانست اوضاع چطور است. در این آب و هوا مراقبت از زمین سخت است و خیلی ها زحمت می‌کشند اما کیفیت زمین بسیار بد است. اینجا دو هفته به دو هفته بازی نمی‌شود و هوا هم سردتر است اما چمن یک مقدار نامناسب بود و هرچه که بازی می‌کردیم بیشتر بدتر می‌شد.

ایمان سلیمی در پایان در مورد بازی با مس کرمان و احتمال قهرمانی تراکتور گفت: ما باید بیشتر تلاش کنیم و این قول را به هواداران می‌دهیم. کیفیت فنی تیم ما خیلی بیشتر از این است. ما در داخل خانه تیم بهتری هستیم و باید در جام حذفی هم بتوانیم برنده شویم چون این جام اهمیت بسیار زیادی دارد. ما تا الان با تیم های لیگ یکی بازی کردیم و حالا دوباره باید با تیمی از لیگ آزادگان دیدار کنیم و امیدوارم برنده بازی شویم. اما نمی‌شود برای قهرمانی قول بدهیم و فقط نوید تلاش زیاد را به هواداران می‌دهم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.