صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لیورپولی ها خوش شانس بودند
لیورپولی ها خوش شانس بودند

ژوزه مورینیو:

لیورپولی ها خوش شانس بودند

کسب و کار نیوز:ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل لیورپول، از شرایط استفاده از VAR در این دیدار ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لیورپول در حالی در این دیدار با گل روبرتو فیرمینو به پیروزی رسید که به نظر می رسید قبل از به ثمر رسیدن این گل، توپ به دست جوردن هندرسون برخورد کرد اما VAR رای به درستی این گل داد.

ضمن اینکه بازیکنان تاتنهام معتقد بودند که پرتاب اوتی که به این گل منجر شد، باید به نفع آنها اعلام می شد اما در نهایت گل لیورپول سالم اعلام شد.

مورینیو به بی بی سی اسپورت گفت:” من صحنه آهسته گل را ندیدم. با توجه به آنچه من دیدم، پرتاب اوتی که تبدیل به گل شد، ۲۰۰ درصد به نفع ما بود. به همین دلیل تصمیم VAR را نفهمیدم.”

مورینیو معتقد است که تیمش در این دیدار مستحق شکست نبود؛ هرچند از اینکه شاگردانش روی صحنه گل، تمرکزشان را از دست دادند، ابراز ناراحتی کرد.

او به خبرنگاران گفت:” این فوتبال است. گاهی اوقات بیش از آنچه شایستگی اش را دارید، نصیب‌تان می شود، گاهی هم کمتر. این از آن مواقعی است ما با اینکه شایستگی‌اش را داشتیم، چیزی به دست نیاوردیم. این دیدار بازی بهترین تیم جهان، مقابل تیمی است که در شرایط دشواری قرار دارد، با مصدومیت ها، در مقطع دشوار فصل.

وقتی تلاش کردیم تا نتیجه را تغییر بدهیم و موقعیت ایجاد کنیم، بچه ها فوق العاده بودند.

جدا از نتیجه، فکر می کنم چیزهای مثبت زیادی در این دیدار بود اما گاهی اوقات فوتبال ظالم است و امروز، یکی از آن روزها بود. بچه ها هر کاری می توانستند انجام دادند و لیورپولی ها می توانند بگویند که امروز خوش شانس بودند.

ما موقعیت ایجاد کردیم و وقتی این موقعیت ها را ایجاد کردیم که احساس می کردیم، بازی تحت کنترل است. لیورپول در زمان‌هایی کار را تمام می کند اما ما اجازه این کار را به آنها ندادیم. ما خیلی خیلی خیلی منسجم بودیم.”

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.