صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دعا می کنم که دیگر بازیکنی را از دست ندهیم
دعا می کنم که دیگر بازیکنی را از دست ندهیم

آنتونیو کونته:

دعا می کنم که دیگر بازیکنی را از دست ندهیم

کسب و کار نیوز:آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، معتقد است که تیمش با وجود مصدومان زیاد عملکرد خوبی طی هفته‌های اخیر داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شب گذشته دو تیم اینتر و آتالانتا در یکی از حساس ترین بازی های هفته نوزدهم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند. اینتر در این بازی با گل دقایق ابتدایی لائوتارو از حریف خود پیش افتاد اما در دقیقه ۷۵ آتالانتا توسط رابین گوسنس به گل تساوی دست یافت تا بازی با نتیجه ۱-۱ پایان پذیرد. شاگردان آنتونیو کونته حالا با این تساوی جایگاه خود در صدر جدول را در خطر می بینند.
سرمربی ایتالیایی اینتر پس از بازی درباره شرایط تیمش صحبت کرد. کونته در این باره گفت: ” ما بدون ۴ بازیکن مهم خود به مصاف آتالانتا رفتیم و این یک فقدان بزرگ برای ما به حساب می‌آمد. آتالانتا تیم قدرتمندی است و فراموش نکنید که آنها فصل گذشته را با رتبه ای بهتر از اینتر به پایان رساندند. با این وجود ما در تمام طول ۹۰ دقیقه تلاش خود را برای پیروز شدن انجام دادیم. این بچه‌ها استثنایی هستند. ”

کونته در ادامه گفت: ” اگر به جدول نگاه کنیم می بینیم که ما در حال حاضر صدرنشین هستیم. ما بسیاری از مشکلات را نادیده گرفته ایم اما در حال حاضر دعا می کنم که دیگر بازیکنی را از دست ندهیم چرا که در غیر این صورت برای انتخاب ترکیب به مشکل می خوریم. رتبه خوب ما در جدول نباید باعث شود که مشکلات ما نادیده گرفته شوند.”

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.