صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / انتقاد یورگن کلوپ از مدافع اسکاتلندی لیورپول
انتقاد یورگن کلوپ از مدافع اسکاتلندی لیورپول

انتقاد یورگن کلوپ از مدافع اسکاتلندی لیورپول

کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ از اینکه تیمش در جریان پیروزی 1-0 دیشب مقابل تاتنهام نتوانسته بیشتر از یک گل به ثمر برساند ابراز نارضایتی کرد و به خصوص از عملکرد اندی رابرتسون ستاره این تیم انتقاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شاگردان یورگن کلوپ دیشب به لطف تک‌گل روبرتو فیرمینو در نیمه اول بازی موفق شدند تاتنهام را در خانه خود ۱-۰ مغلوب کنند و با اختلاف ۱۶ امتیازی با نزدیک‌ترین رقیب صدرنشینی خود را در لیگ برتر مستحکم‌تر کنند. اما یورگن کلوپ بعد از بازی گفت تیمش که در جریان مسابقه حاکمیت کامل توپ و میدان را در اختیار نداشته نتوانسته آن طور که باید و شاید از این برتری استفاده کند. کلوپ همچنین اندی رابرتسون، مدافع لیورپول را مورد انتقاد قرار داده و به صورت انفرادی از او انتقاد کرد.

در صحنه‌ای از بازی که یورگن کلوپ به آن اشاره کرد و به انتقاد از رابرتسون پرداخت، این مدافع ملی‌پوش اسکاتلندی در حالی خود را در موقعیتی مناسب برای ایجاد یک موقعیت گلزنی می‌دید و چند نفر از هم‌تیمی‌هایش منتظر پاس گل او بودند توپ را به شکل نه چندان خوبی سانتر کرد تا توسط یکی از مدافعین دفع شود.

کلوپ بعد از بازی به اسکای گفت:” امروز فقط یک تیم شایسته پیروزی بود و آن هم ما بودیم. ولی ما تقصیراتی هم داشتیم و باید خیلی زود کار را یکسره می‌کردیم. ما فرصت های بزرگی داشتیم که آنها را گل نکردیم. در اواخر بازی رابرتسون روی خط کنار زمین کاملا آزاد و رها بود و چند بازیکن ما هم در محوطه جریمه کاملا آزاد بودند ولی او توپ را طوری فرستاد که اولین مدافع آن را برگرداند. این می‌توانست برای ما فرصت بزرگی باشد”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.