صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هواداران نگران نباشند، مصدوم نیستم

مارکوس راشفورد:

هواداران نگران نباشند، مصدوم نیستم

کسب و کار نیوز:مارکوس راشفورد که در جریان پیروزی 4-0 یونایتد مقابل نوریچ دو گل به ثمر رساند ولی به دلیل مشکل بدنی تعویض شد نگرانی‌ها درباره جدی بودن مصدومیتش را انکار کرد و گفت شرایط بدی ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مارکوس راشفورد که دیروز و در جریان پیروزی ۴-۰ منچستریونایتد مقابل نوریچ دو گل از گل های تیمش را به ثمر رساند ولی در ادامه بازی به دلیل نگرانی از مصدومیت از زمین بیرون کشیده شد، به هواداران شیاطین سرخ اطمینان داد که علت تعویض او بیشتر احتیاطی بوده و او با مصدومیتی جدی مواجه نیست.

راشفورد که در بازی دیروز دویستمین بازی‌ خود با پیراهن یونایتد را تجربه می‌کرد موفق شد دو بار دروازه نوریچ را باز کند. او حالا سومین بازیکن جوان تاریخ یونایتد است که به رکورد ۲۰۰ بازی برای این تیم می‌رسد. او در دقیقه ۲۷ اولین گل خود را به ثمر رساند و دو دقیقه بعد از شروع نیمه دوم هم از روی نقطه پنالتی دبل کرد.

ولی راشفورد نتوانست هت‌تریک خود را کامل کند چون در حوالی دقیقه ۶۰ بازی تعویض شده و جای خود را به دنیل جیمز داد. هواداران اما نگران بودند که علت تعویض او مصدومیتی جدی باشد. راشفورد اما این نگرانی‌ها را تکذیب کرد و گفت شرایط مساعدی دارد و حتی می‌تواند در بازی چهارشنبه مقابل ولوز در جام حذفی به میدان برود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.