صفحه اصلی / استان ها / آمریکا باید منتظر پاسخ‌های کوبنده‌تری باشد
آمریکا باید منتظر پاسخ‌های کوبنده‌تری باشد

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی:

آمریکا باید منتظر پاسخ‌های کوبنده‌تری باشد

کسب و کار نیوز:نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به حملات اخیر سپاه به تعدادی از مراکز و پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، گفت: این تازه اول راه است و آمریکا و هم پیمانانش باید منتظر پاسخ های کوبنده تر جمهوری اسلامی ایران باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام توکلی صبح امروز چهارشنبه در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر که با محوریت گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزار شد، شهیدان را راست قامتان جاودانه تاریخ عنوان کرد و افزود: اسلام به وجود چنین افرادی در مکتب خود افتخار می کند و از تربیت چنین شهیدانی در دامان خود به خود می بالد. اسلام مکتب انسان سازی است و در طول تاریخ شخصیت ها و شهیدان والامقام در مکتب اسلام تربیت شده اند.

وی به شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره و با محکوم کردن اقدام آمریکا و انجام چنین جنایتی، اظهار کرد: حضور پرشکوه ملت ایران در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شگفت انگیز بود. ما در طول تاریخ شهیدان زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده ایم، اما شهادت سردار سلیمانی با همه شهدا تفاوت زیادی داشت و به همین دلیل است که جمعیت زیادی را مجذوب خود کرده است.

وی ادامه داد: واقعا راز شهادت، دلبری و نافذ بودن این شهید چیست که عالمی را دلداده خود کرده است و او را به چنین مقام معنوی بالایی رسانده است؟ یقینا دستیابی به چنین مقامی به دلیل درجه نظامی و میز و صندلی این شخص نبود و تنها عشق به خدا و خلوص نیت او را به چنین مقام معنوی بالایی رساند.

حجت الاسلام توکلی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی همه معادلات و محاسبات جهانی را بر هم زد، تصریح کرد: واژه ها از بیان فضایل این شهید عاجز هستند و همه ما باید سعی کنیم در هر پست و مقامی هستیم، یک سلیمانی تمام عیار باشیم. به اعتقاد من مردم زمانه ما از مردم زمان پیامبران و ائمه بالاتر هستند و در مقایسه با گذشته به اصول و ارزش های اعتقادی خود بیشتر پایبند هستند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی را درس بزرگی برای همه اقشار مردم دانست و گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید چه در داخل و چه در خارج از کشور، نشان از پاکدامنی و مقام این شهید دارد و حزن و اندوه بسیاری از کشورهای منطقه نیز به خوبی گویای چنین امری است. اگر زمانی مانند او فکر کردیم و مسیر حرکت‌مان با این شهید همسو بود، آن زمان می توانیم سر خود را بالا بگیریم و به وجود چنین خصایصی در وجود خود افتخار کنیم.

وی با اشاره به انتقام و واکنش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در هدف قراردادن پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، تاکید کرد: اگر زمانی آمریکا و مزدورانش تنها از ایدئولوژی اسلام و انقلاب می ترسیدند، امروز از قدرت نظامی ایران هم واهمه دارند و باید بدانند که این تازه اول راه است و آمریکا و هم پیمانانش باید منتظر پاسخ های شدید و کوبنده تر ایران باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.