صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / والورده: اخراج دی یونگ ضربه بزرگی بود
والورده: اخراج دی یونگ ضربه بزرگی بود

پس از توقف در دربی

والورده: اخراج دی یونگ ضربه بزرگی بود

کسب و کار نیوز:ارنستو والورده ده نفره شدن بارسلونا را یک دلیل بزرگ برای تساوی مقابل اسپانیول در دربی می داند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا در آستانه سوپرکاپ اسپانیا و مصاف با اتلتیکو نیاز مبرم به کسب پیروزی بر اسپانیول در دربی کاتالونیا داشت ولی گل دقیقه ۸۷ وو لی همه چیز را خراب کرد. آبی اناری ها ۱-۲ از میزبان خود پیش بودند ولی در نهایت به یک امتیاز رضایت دادند و در امتیاز ۴۰ با رئال مادرید برابر شدند.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« اخراج دی یونگ به ما ضربه بزرگی زد. سه موقعیت گل داشتیم تا پرونده بازی را ببندیم و در نهایت روی یک حرکت هجومی گل تساوی را به ما زدند. کم و بیش بازی را تحت کنترل داشتیم و پس از جبران گل خورده و زدن دو گل، شرایط مان در زمین بسیار خوب پیش می رفت و می توانستیم گل های بعدی را هم بزنیم. پس از گل دوم ما، اسپانیول هجومی تر شد و ما هم فضاهای خالی بیشتری نصیب مان می شد که کاملا به سود مان بود. با ده نفره شدن، طبیعی بود که حریف فشار را بیشتر کند و از فرصتی که به دست آوردند نیز به خوبی استفاده کردند.»

والورده در ادامه گفت:« فوتبال همین است و هر تیمی دچار سختی می شود و ما استثنا نیستیم. کار در زمین اسپانیول و در دربی ساده نیست. حریفان فضاهای خالی را می بندند و برابر ما بسیار با انگیزه اند. شرایط اسپانیول در زمین همینگونه بود.

از این نتیجه قطعا ناراضی هستیم چون سه امتیاز را می خواستیم. از حریف جلو بودیم و وقتی در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت می کنید، حس شما از دست دادن دو امتیاز است ولی اگر عقب باشید و گل تساوی را در دقیقه پایانی بزنید، قضیه متفاوت است و خوشحال خواهید شد.»

سوپرکاپ:« همه چیز در شرایط برابر قرار دارد و ببینیم چه خواهد شد. ۴ تیم قدرتمند برای کسب جام رقابت خواهند کرد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.